Poesi Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Jag längtar faktiskt till år 2012. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Jag också, då kommer Fallout: Project V13. (Fallout-MMORPG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Theshawty Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 (redigerat) Varför tror alla att världen går under 2012? Det är skitsnack. Redigerat 1 April 2010 av Theshawty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Så länge som man förvarar de radioaktiva ämnena på ett säkert sätt så gör det kanske inte så stor skada. Men om gör på fel sätt (eller helt enkelt inte bryr sig) så skulle det kunna göra stor skada på miljön. Dessutom, om någon skulle få för sig att spränga alla kärnkraftverk i världen så skulle det vara rätt kört. Men det är ett ganska osannolikt scenario. som det hände med Chenobyl Jag tror inte att jorden kommer att dö ut 2012 utan kommer att fortsätta leva i flera miljoner år till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Jorden lever ju inte så den kan ju inte dö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Jorden lever ju inte så den kan ju inte dö? men herregud du fattar väl vad jag menar jorden kommer att finnas Är du nöjd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Jorden kommer gå under för att Windows 8 kommer 2012! Ryssarna kommer bli arga för att Win8 är för likt Win7 och då kommer dem bli så arga att de spränger hela jorden med atombomber. END OF STORY. höhöhöhöhöhö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Åh så jag kommer att trolla 2012 forum den 22:a december 2012. Så kul det ska bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Jag ska sälja tröjor på stan där det står ''I survived the appocolyps'' :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Jag ser fram emot vad som kommer stå i Expressen och Aftonbladet dagarna innan. Tex 20 December 2012: "JORDEN KOMMER GÅ UNDER I MORGON!" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 4 April 2010 Rapport Dela Skrivet 4 April 2010 Jag ser fram emot vad som kommer stå i Expressen och Aftonbladet dagarna innan. Tex 20 December 2012: "JORDEN KOMMER GÅ UNDER I MORGON!" osv. Eller så visar det sig att en jättekomet slår ner på Jorden den 20:e eller 22:e istället. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Jorden lever ju inte så den kan ju inte dö?Jorden lever i sig, den har växter och liv. Det han menar är att mänskligheten kanske tar en stor skada, men att jorden inte sprängs i bitar och går förlorar all sin "möjlighet" till att ha liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.