ROMARIO Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 (redigerat) jag har haft tur igår jag hade en lott ssom mitt fotbollslag sålde och jag van 3:e pris det var en våg och samma dag van jag 100kr på bingolotto. jag har haft tur igår jag hade en lott ssom mitt fotbollslag sålde och jag van 3:e pris det var en våg och samma dag van jag 100kr på bingolotto.menade om på titeln Redigerat 14 December 2009 av ROMARIO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Din stavning är fan enastående, kan inte ens stava till vann Anyway, jag vann på trisslotter 3 gr i rad en gång, det var rätt...skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Tror inte på turen. Så jag har väl "aldrig" tur då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Det handlar om att vara vid ett ställe vid en tid. Tur är väl något vår trevlig människa kommit på :D SKEPTISK (y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) Det finns inte tur och man kan inte vara tur förförljd. Men jag använder uttrycket ofta fasst jag inte tror att det finns. Jag har alltid otur när det gäller tärnings spel. Redigerat 15 December 2009 av Nacke3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Har alltid tur i spel för någon anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fiddle Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 när jag ramlade ner från ett träd var det snö under så jag landa mjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Din stavning är fan enastående, kan inte ens stava till vann Anyway, jag vann på trisslotter 3 gr i rad en gång, det var rätt...skoj hänt mig också, 25 spänn. Fast det var 2 gånger i rad.. men ändå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Har väl vunnit nån gång på Lotto eller på Gröna Lund, men jag skulle inte kalla det för tur. Eftersom så många andra redan har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Vann 3 stjärnvinster på liseberg för nån vecka sen, spelade bort runt 2500-3000 men skitsam, jag vann ju fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Vann 3 stjärnvinster på liseberg för nån vecka sen, spelade bort runt 2500-3000 men skitsam, jag vann ju fortfarande. Herregud... Säkert att du inte menade 250-300? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Din stavning är fan enastående, kan inte ens stava till vann Anyway, jag vann på trisslotter 3 gr i rad en gång, det var rätt...skoj Och? bara man förstår vad han skriver du klagar hela tiden! har vunnit en liten björn på tivoli och 50kr på en trisslott men inget stort :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.