Champagne Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Är topp 3 längst i klassen :lol: That makes me : Långis, Kevin , Kevin Monkeydander -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Haha, du är verkligen patetisk, tror nästan alla på fuska håller med mig. Din svenska är störd, liksom du. Enough said. EDIT: Jag har för mig att vi hade grävt ner yxan.Men men, idioter som du verkar bara vara ute efter att bli ägd. Jag är inte störd, kan vara lite knasig ibland med mina lustiga kommentarer, men störd är jag inte. Men du är patetisk, och det kan du inte säga emot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Haha, du är verkligen patetisk, tror nästan alla på fuska håller med mig. Din svenska är störd, liksom du. Enough said. EDIT: Jag har för mig att vi hade grävt ner yxan.Men men, idioter som du verkar bara vara ute efter att bli ägd. Jag är inte störd, kan vara lite knasig ibland med mina lustiga kommentarer, men störd är jag inte. Men du är patetisk, och det kan du inte säga emot. Akta dig, han tauntar dig först, sen anmäler han varenda inlägg du gör, det är lite lustigt i sig ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Haha, du är verkligen patetisk, tror nästan alla på fuska håller med mig. Din svenska är störd, liksom du. Enough said. EDIT: Jag har för mig att vi hade grävt ner yxan. Men men, idioter som du verkar bara vara ute efter att bli ägd. Jag är inte störd, kan vara lite knasig ibland med mina lustiga kommentarer, men störd är jag inte. Men du är patetisk, och det kan du inte säga emot. Akta dig, han tauntar dig först, sen anmäler han varenda inlägg du gör, det är lite lustigt i sig ;D Ja då får jag gå tillbaka till topic. :) On-T: Jag kallas för Karo eller Turkjävel, fastän jag är iranier.. det är för att mina klasskamrater vet att jag inte är värst förtjust i turkar. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Jag kallas kurd ibland för att jag är kurd. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Jeppe eller Beppe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Mustachen, BosanskiCevap ( På mitt språk, Bosniska ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Edvin, Edvin ([edvän], franskt uttal typ), Edvon, Nörd, Nörd-nörd, Alice Cooper, Cooper, Hattmannen, Viktor (min bäste vän heter Viktor och folk blandar ihop våra namn :P), Socialdemokrat... Tror det var allt. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Akta dig, han tauntar dig först, sen anmäler han varenda inlägg du gör, det är lite lustigt i sig ;D Haha, nej. Det där har du fått om bakfoten. Det är inte jag som anmäler inläggen, för så jävla feg är jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 min bäste vänLovers? ;| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Akta dig, han tauntar dig först, sen anmäler han varenda inlägg du gör, det är lite lustigt i sig ;D Haha, nej. Det där har du fått om bakfoten. Det är inte jag som anmäler inläggen, för så jävla feg är jag inte. Nej, Nej såklart inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Trådne har spårat ut för mycket. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg