Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej!

Jag har problem med att aima. När jag ser fienden hinner jag inte sikta på huvudet innan dem skjuter mig.

Någon som har tips att lära sig aima snabbt?

Skrivet

Laggar det när du spelar ?

Om det inte gör det är du dålig. Det ända man kan göra då är att träna.

Det laggar inte. Alltså ibland hinner jag aima men 90% hinner jag inte. Jag kan döda många och ligga etta i listan men jag vill döda dem genom att aima. På vilket sätt ska jag träna?

Skrivet

Träna -.-. Du som bestämmer om du vill bli bättre eller inte :) Finns inga program som ger dig bättre aim, Om inte fusk då.

Om du syftar på min post så är det inge program.

Det är att man tränar musklerna som man använder när man rör på musen osv. På så sätt behöver man inte tänka när man aimar, utan bara aima xD

Gäst CrazyCake
Skrivet

Bara att träna reflexerna.

Börja med att köra mot easy botar, och träna med att fort ta upp siktet mot huvet på dem.

Skrivet

Börja med att köra mot easy botar, och träna med att fort ta upp siktet mot huvet på dem.

Det funkar inte i längden då riktiga människor oftast hoppar runt och crouchar osv.

Vill du bli noob-bra så ska du köra mot expert bottar, och om du kan ta dem.

Då är du i MID ligan ;P

Gäst CrazyCake
Skrivet

Det funkar inte i längden då riktiga människor oftast hoppar runt och crouchar osv.

Vill du bli noob-bra så ska du köra mot expert bottar, och om du kan ta dem.

Då är du i MID ligan ;P

Om man inte kan aima så ska man inte träna på expert botar.

Men ingen bot rör sig egentligen, Svårighets graden ökar bara deras chans att få hs och snabbhet.

Dem kommer ändå stå stilla.

Skrivet

Det är så himla logiskt, varför behöver du göra en onödig tråd?

Ett exempel till dig :

Om man är dålig i fotboll så tränar man på att bli bättre man går inte runt och frågar folk om hur man ska träna,

vi säger att du är kass på att träffa målet vad gör du då? Går och frågar zlatan om hur han gör? Nej. Du får stå vid målet och skjuta skjuta och försöka träffa målet.

OCH om du inte försöker så lyckas du aldrig! Tänk på det.

• Skapa ny...