Fjeddo Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Det är ingen inne :(Klockan är halv 12 på morgonen -.- Nej nu var det d2long igen, Byta bana. Ja, då har man vaknat 11 och har satt sig vid datorn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Konstig mapcycle, D2-D2LONG :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Det är ingen inne :(Klockan är halv 12 på morgonen -.- Nej nu var det d2long igen, Byta bana. Men kan ni sluta gnälla för i helvete?! Det är bara att hålla käften och spela...Han har ju en mapcycle som han kör med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Oh 2a på ranken! :D Det är en fuskare som ligger 1a så man kan säga att jag är 1a :D RysseN: Jo, märkte det. Plus så tycker jag att han borde lägga till fler maps (nuke,infan,train). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Oh 2a på ranken! :D Det är en fuskare som ligger 1a så man kan säga att jag är 1a :D RysseN: Jo, märkte det. Plus så tycker jag att han borde lägga till fler maps (nuke,infan,train). Fy fan, inte nuke och train. Men förutom de som finns nu så skulle det vara bra med typ dust och nå aim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Låter trevligt! Härligt att det äntligen finns en aktiv fuska.se server. Får väl kika in någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Jag kör d2long och d2 för det lockar mest folk just nu. Sen när jag har fått svar ifrån fuska.se angående om jag kan lägga ut servern, så förändras allt. Om jag nu får det, kan vi skapa en grupp, göra omröstingar och trådar där. Angående admin, tar vi då också när jag har fått svår. Garanterar er att det kommer åtminstone finnas 5-8 admin platser öppna. Innan dess, får ni klara er med det som är, jag gör så gott jag kan. Sen om allt går bra, så lägger jag upp Amxbans sida, så man kan hantera alla bans. Nya maps från FTP fast download, så det går fort ladda ner maps ifrån servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Jag kör d2long och d2 för det lockar mest folk just nu. Sen när jag har fått svar ifrån fuska.se angående om jag kan lägga ut servern, så förändras allt. Om jag nu får det, kan vi skapa en grupp, göra omröstingar och trådar där. Angående admin, tar vi då också när jag har fått svår. Garanterar er att det kommer åtminstone finnas 5-8 admin platser öppna. Innan dess, får ni klara er med det som är, jag gör så gott jag kan. Sen om allt går bra, så lägger jag upp Amxbans sida, så man kan hantera alla bans. Nya maps från FTP fast download, så det går fort ladda ner maps ifrån servern. Låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Spelare på servern fick mig ändra mapcycle endå :P Nu ligger de_dust2, de_nuke, de_train och de_inferno på. Droppade d2long. På begäran av spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Glömde bort att säga att du ska ändra roundtime till 2 min och 30 sek. 5 min är lite för långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 1 på ranken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Spelare på servern fick mig ändra mapcycle endå :P Nu ligger de_dust2, de_nuke, de_train och de_inferno på. Droppade d2long. På begäran av spelare. Kan du inte slänga in lite aim också? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.