Chagi Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Nä... Jag bryr mig faktiskt inte. Men jag tror jag skulle tagit Nej om jag brydde mig. så mycket win att jag också tar NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Att säga att resultatet blir orättvis för att folk inte orkar rösta är ju som att säga att resultatet på den första omröstningen blir orättvist för att folk inte orkar rösta där. Orkar man inte bör inte ens röst räknas. Du säger att det finns de som inte kommer att hitta tillbaks till omröstningen eller som inte vet om att en ny omröstning är på gång. Men samtidigt är det troligt att fler som inte hade kunnat rösta i den förra omröstningen (p.g.a. av att ha upptäckt omröstningen för sent) nu kommer att rösta. Sen så hann (t.ex. jag) inte se "Nomineringstråden"; om man då hade haft en ny omröstning hade fler (t.ex. jag) kunnat nominera nya personer. Jag håller med om att det helt enkelt skulle bli tröttsamt att starta om det, och det kanske är bäst att skita i det och se hur det blir ändå. Detta säger jag p.g.a. den enkla anledningen att det inte är en särskillt viktig titel, inte för att jag anser att argumenten för att inte starta om omröstningen väger tyngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Att säga att resultatet blir orättvis för att folk inte orkar rösta är ju som att säga att resultatet på den första omröstningen blir orättvist för att folk inte orkar rösta där. Nej, du tänker på de som inte skulle "orkat" rösta oavsett när omröstningen är, jag tänker på dessa som resonerar lite mer så här: Jag håller med om att det helt enkelt skulle bli tröttsamt att starta om det, och det kanske är bäst att skita i det och se hur det blir ändå.Det kommer ge ett skevt och orättvist resultat. Om du ändrar din röst från JA till NEJ i denna frågan bör du säga det så vi inte får ett ickerepresentativt resultat här. Redigerat 29 December 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stekpanna Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 NEIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Nej, du tänker på de som inte skulle "orkat" rösta oavsett när omröstningen är, jag tänker på dessa som resonerar lite mer så här:Jo, jag resonerar så. Men jag skulle ändå rösta om det startas om. Som sagt tycker jag att det är onödigt att bry sig om ett forumpris. Så jag tror mitt slutgiltiga svar (även om jag som påpekades inte tycker att det hade skadat) blir: NEJ Redigerat 29 December 2009 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 no no no no Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 NEJ, då det inte finns bevis för att fusk har förekommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Finns ingen vettig anledning till att göra om det, så mitt svar blir, NEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 NEJ, då det inte finns bevis för att fusk har förekommit.Vill bara påpeka att det är ungefär som att säga att man inte får starta rättegång innan man har skaffat bevis. Notera att jag fortfarande inte vill göra om det. Vill bara säga att argumentet inte är giltigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.