arrmando Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Tja! har nyligen skaffat en psp 3000 och har tänkt på att skaffa ett GTA spel till den men vet ej vilken av dom jag ska skaffa. Jag har dom här att välja mellan: GTA chainatown wars GTA Liberty City stories GTA Vice city stories vilket av dom ska jag välja???? :huh: tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Chinatown Wars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 30 December 2009 Rapport Dela Skrivet 30 December 2009 Chinatown Wars ger dig mest GTA för pengarna, men om du tyckte enormt mycket om GTA - Vice City (som jag) så kommer du inte att bli besviken när du spelar Vice City Stories. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Vice City Stories är bäst. Har det och Liberty City. VICE CITY<3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Vice City Stories är bäst. Har det och Liberty City. VICE CITY<3 så sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 chinatown är den bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Vice city ! =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Vice city ! =) vice city! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 chinatown Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jag gillar personligen inte Chinatown, jag tycker det skiljer sig för mycket från dom andra så det blir inte den där riktiga GTA känslan. Men Vice city stories tycker jag du borde välja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Chinatown ser helt förjävligt ut, ser skit tråkigt ut. Vice City Stories är bäst av dom alla så köp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 (redigerat) Chinatown ser helt förjävligt ut, ser skit tråkigt ut. Vice City Stories är bäst av dom alla så köp det. de vice city som är skit tråkig chinatown wars är ju skoj fast liberty city staden suger. därför är den nog tråkig för dig men annars äger den sönder gta vcs och lcs. Redigerat 3 Januari 2010 av ps3games Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg