Gäst Noodles Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Chinatown ser helt förjävligt ut, ser skit tråkigt ut. Vice City Stories är bäst av dom alla så köp det. Gamespot betyg; GTA: Chinatown Wars, 9.5 GTA: Liberty City Stories, 8.6 GTA: Vice City Stories, 8.4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) tycker dock att liberty city stories gav för lite gta känsla och det gjorde vice city stories med tror inte heller att du kommer tycka China Town wars är Bra så Köp saints row2 om det finns till din konsoll för där har du gta känsla så det skriker om det :D Redigerat 4 Januari 2010 av SaintsRow2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 GTA: Liberty City Stories och GTA: Vice City Stories laggar ganska så mycket (efter15 minuter ser vägarna ut som vatten i VIce city. China town war laggar nog inte lika mycket men vice city är ändå roligast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deflect3d Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Enligt mig så tycker jag Liberty City Stories har bäst "Handling". Man jobbar åt en riktig maffia boss. Vice city stories är roligast att Åka runt fritt på, ett plus är att det finns flygplan och helicoptrar + lite andra saker som Bmx och vattenskoter. Chinatown har jag bara testat på DS men det är sjukt kul. Gillar inte riktigt presentationen bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 vice city stories lätt! enligt mig det bästa gta spelet till psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Jag gillar personligen inte Chinatown, jag tycker det skiljer sig för mycket från dom andra så det blir inte den där riktiga GTA känslan. Men Vice city stories tycker jag du borde välja. Du vet att de första GTA:n såg ut som chinatown... :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spelkungen112 Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Det ska va San andreas . alla andra SUGER : B) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 På Chinatown Wars är det överzoom som på DS och Gameboy så den ska du inte ha, men på de andra är det som på PS3, PS2 och den bästa är nog Libery City Stories så den ska du köpa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Liberty City Stories suger get-röv. Grand Theft Auto: Vice City Stories är bäst till PSP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WarCry Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 VICE CITY =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Vice City Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox100 Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Köp inte chinatown wars. Det e sääääämst!! Du ska köpa Vice city stories :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg