Gäst Diskmedel Skrivet 27 November 2010 Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 Kan jag få en rabattkod av dig? Anledning: För att ha en domän för http://www.fuska.se/forum/Surfa_Anonymt_Me...xy-t147828.html Har du varit registrerad hos Binero tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 27 November 2010 Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 Kan jag få en rabattkod av dig? Anledning: För att ha en domän för http://www.fuska.se/forum/Surfa_Anonymt_Me...xy-t147828.html Har du varit registrerad hos Binero tidigare? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Nej Kod kommer i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Man får tag på koderna på DreamHack Winter 2010 :P Jag fick också en kod men jag ville inte ha den så jag slängde iväg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Man får tag på koderna på DreamHack Winter 2010 :P Jag fick också en kod men jag ville inte ha den så jag slängde iväg det. Alla koder jag har delat ut i den här tråden sedan förra året har kommit från Dreamhack. Totalt onödigt att slänga iväg koderna däremot, när det uppenbarligen finns folk här som behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Ja men man kan köpa ifall man verkligen behöver något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 2 December 2010 Rapport Dela Skrivet 2 December 2010 Ja men man kan köpa ifall man verkligen behöver något. Vilket för övrigt är helt onödigt, när det går att skaffa helt gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 12 April 2011 Rapport Dela Skrivet 12 April 2011 Fick i mailen nu att det är påväg en faktura till den 23:e Juni? Hur blir det nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Fick i mailen nu att det är påväg en faktura till den 23:e Juni? Hur blir det nu då?Säg upp kontot och avtalet som du skrev på när du skaffade webbhotellet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Fick i mailen nu att det är påväg en faktura till den 23:e Juni? Hur blir det nu då?Smart att du använde dina riktiga personuppgifter. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Smart att du använde dina riktiga personuppgifter. :_Lol, vems jävla personuppgifter skulle han använt då? Dina? Detta har hänt mig med, släng bara iväg ett mail till dom och förklara så fixar dom det utan problem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Smart att du använde dina riktiga personuppgifter. Får jag använda ditt kreditkort så är det helt ok för mig!Idiot.Fick också mail om faktura, funderar på om jag ska fortsätta betala eller om jag ska säga upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.