SneekerN Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards.fan va noob dom måste ha varit då. De var rätt så bra, höll på att dö ett antal gånger, men sen visste jag vart de stog hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards. fan va noob dom måste ha varit då. De var rätt så bra, höll på att dö ett antal gånger, men sen visste jag vart de stog hela tiden. campare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Fick min första Nuke igår på Terminal. Alla kills var med kniv. Använde inga killstreak rewards. fan va noob dom måste ha varit då. De var rätt så bra, höll på att dö ett antal gånger, men sen visste jag vart de stog hela tiden. campare? Hela bunten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Var grymt nära att få nuke på Terminal också.. Tror jag hade 24 kills när det kom en noobtuber runt hörnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Typ 21 ggr här... Gör det oftats på favela och Afghan på antingen free For All elr Teamdeathmatch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Var grymt nära att få nuke på Terminal också.. Tror jag hade 24 kills när det kom en noobtuber runt hörnet.noobtub är ju så fegt <_< därför användet jag den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2010 Med Scavenger och Danger Close också, kan jag tänka mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Med Scavenger och Danger Close också, kan jag tänka mig?säg till när det finns nått mer noob än det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Med Scavenger och Danger Close också, kan jag tänka mig?säg till när det finns nått mer noob än det ;) Akimbo Models. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Shotties kan du ju döda på avstånd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Med Scavenger och Danger Close också, kan jag tänka mig? säg till när det finns nått mer noob än det ;) Akimbo Models. VI HAR EN VINNAREEE!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trololololol Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 5 Nukes nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg