Hoppa till innehåll

Har Ni Nukat Något Bana I Mw2?


Rekommendera inlägg

så fort jag får chopper guner så DÖR jag av nån/alla som letar efter mig och dödar mig

 

Kommer typ aldrig få nuke för alla letar alltid efter mig elr så får jag en 30 killstreak med UAV/CarePackage/PreditorMissile

 

 

ELR så dödar aldrig min harrier nån (Dom har inge Cold-Blooded) elr blir nerskjuten direkt <_< :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 232
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

så fort jag får chopper guner så DÖR jag av nån/alla som letar efter mig och dödar mig

 

Kommer typ aldrig få nuke för alla letar alltid efter mig elr så får jag en 30 killstreak med UAV/CarePackage/PreditorMissile

 

 

ELR så dödar aldrig min harrier nån (Dom har inge Cold-Blooded) elr blir nerskjuten direkt <_< :(

Det är för att du gömmer dig för dåligt. Göm dig under ett hustak nånstans så kan dem inte få dig med predator missile

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med Scavenger och Danger Close också, kan jag tänka mig?

säg till när det finns nått mer noob än det ;)

 

Akimbo Models.

 

VI HAR EN VINNAREEE!!! :P

 

Att spamskjuta RPG är värre än Akimbo's. Om du vet att folk springer runt med Akimbo shotties t.ex, stå inte på ställen där dem lätt kan ta dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med Scavenger och Danger Close också, kan jag tänka mig?

säg till när det finns nått mer noob än det ;)

 

Akimbo Models.

 

VI HAR EN VINNAREEE!!! :P

 

Att spamskjuta RPG är värre än Akimbo's. Om du vet att folk springer runt med Akimbo shotties t.ex, stå inte på ställen där dem lätt kan ta dig.

 

Jag blev assrapad över hela mapen på Highrise med Models.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med Scavenger och Danger Close också, kan jag tänka mig?

säg till när det finns nått mer noob än det ;)

 

Akimbo Models.

 

VI HAR EN VINNAREEE!!! :P

 

Att spamskjuta RPG är värre än Akimbo's. Om du vet att folk springer runt med Akimbo shotties t.ex, stå inte på ställen där dem lätt kan ta dig.

 

Jag blev assrapad över hela mapen på Highrise med Models.

 

Som tur är, är inte Highrise den enda banan på MW2.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med Scavenger och Danger Close också, kan jag tänka mig?

säg till när det finns nått mer noob än det ;)

 

Akimbo Models.

 

VI HAR EN VINNAREEE!!! :P

 

Att spamskjuta RPG är värre än Akimbo's. Om du vet att folk springer runt med Akimbo shotties t.ex, stå inte på ställen där dem lätt kan ta dig.

 

Jag blev assrapad över hela mapen på Highrise med Models.

 

Som tur är, är inte Highrise den enda banan på MW2.

 

Jag kan nog lista fler exempel på när jag har blivit assrapad utan att ens kunna göra något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv körde jag med Precision Airstrike>AC130>Nuke när jag fick mina. Svårare att skjuta ner en AC130.

Nukes är dock tråkigt IMO, har roligare när jag campar nära motståndarens spawn än att sitta längst bak på banan och få 30 kills med en datorjävel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...