asabrasa Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) ok syften med den här tråden är att berätta vad ni har gjort för dumma grejer. ex i fyllan, när ni varit grymt trötta, eller bara en allmänt dum ide ni fått. jag börjar med att berätta en grej jag gjorde när jag var grymt trött. jag hade en varm cola på rummet och jag tänkte hmm hur fan ska jag få det att bli kall? Jag kunde inte gå och he den i kylskåpet för klockan var 4:00 på morgonen och mina föräldrar låg och sov. Då fick jag den briljanta iden att ställa den utanför fönstret men den fick inte plats där. Så det slutade med att jag tog en lim pistol och limmade fast colan på fönstret. cirka 5 minuter senare hör jag en stor jävla duns och ser att colan har ramlat ner. Jag hör min morsa skrika och min farsa tar fram haglet och tittar ut han ser inget och går och lägger sig igen. nästa dag hittar jag min frysta cola. ursäkta min grammatik den är inte Sveriges bästa direkt :P Redigerat 5 Januari 2010 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 har dock säkert gjort 1000 gånger roligare och värre saker, dock har inte videokameror alltid varit tillgängliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 När jag var liten var jag nära på att bränna upp en hel åker ;< Sen när jag svalde en peng, det var kul D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 När jag var liten var jag nära på att bränna upp en hel åker ;< Sen när jag svalde en peng, det var kul D: EEeeeeeeemmmiiiiiiiiiiiiiiiill!!!! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Nej, mitt namn är inte emil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Satte foten i framhjulet på min cykel :/ På en grusväg, i nerförsbacke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Tejpade fast min bror på en cykel och puttade ner han för en backe D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Tejpade fast min bror på en cykel och puttade ner han för en backe D:Aa visst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Satte foten i framhjulet på min cykel :/ På en grusväg, i nerförsbacke. Nu fick jag en bild framför mej, ouch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Jag och en kompis klättrade på ett skåp som var typ 2 meter högt och det var fullt med böcker i skåpet. När jag nästan hade kommit upp på skåpet så ramlade det och en flicka i klassen bredvid min klass fick det över sig som tur var så han jag hoppa av så att jag och min kompis kunde lyfta skåpet så hon kunde komma där ifrån. ps ursäkta stavningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Tejpade fast min bror på en cykel och puttade ner han för en backe D:Aa visst.. Ja, jag var 7, han var 4, jag tejpade fast hans händer i styret, och skjutsade ner han för en backe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 När jag försökte stoppa en buss med händerna när jag var full och stenad. Det gick la inte så bra, blev nästan överkörd. Fan va besviken man var när man inte lyckades stoppa den. Det var la inte det värsta, det var bara det konstigaste jag försökt göra. Finns nog en del andra saker man gjort :P Jo, en gång råkade jag och mina polare nästan starta en mord brand utanför skolans ingång. Fan va sura lärarna vart :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.