Happiness Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jag tycker tråden ska låsas, ett gruppforum är redan uppe och de flesta vet det faktiskt.Dock så går det alltid att föra en fortsatt diskussion om gruppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Jag tycker tråden ska låsas, ett gruppforum är redan uppe och de flesta vet det faktiskt.Dock så går det alltid att föra en fortsatt diskussion om gruppen. Isåfall kan väl någon fixa till trådens namn? >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Trådnamn samt första inlägget är ändrat, vi kommer snart med en bättre presentation om gruppen :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adam10 Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 kommer nog inte komma med men jag är intresserad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Då har man väl ansökt nu då. Får se när jag kommer in. :pinch: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Jag har ansökt, kommer nog dock inte in efter som att RMM kritiserade min grupp från första början.... =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Jag har ansökt, kommer nog dock inte in efter som att RMM kritiserade min grupp från första början.... =/Jag skiter i hundgruppen, det påverkar inte om du får gå med eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Får inte jag gå med? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Får inte jag gå med? :(Jag råkade neka din ansökan, men nu har ju gruppen upphört så att det är ju tyvärr för sent :(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 förlängde du inte det :(? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 förlängde du inte det :(?Nej, hade du velat ha kvar det så kan du ju alltid göra ett eget :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 förlängde du inte det :(?Spela roll? Det var ju ändå ganska dött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg