williamren Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Är jag den enda som har föräldrar som tvingar en att gå och lägga sig 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 (redigerat) Är jag den enda som har föräldrar som tvingar en att gå och lägga sig 1? Japp. Nejdå, min kompis måste gå och lägga sig 12 på lov och helger. För att tillägga är han 15. Redigerat 10 Januari 2010 av SneekerN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Är jag den enda som har föräldrar som tvingar en att gå och lägga sig 1?Nej, är oftast tvungen att gå och lägga mig 1-2 på hlegerna, tolv på lov dagarna. :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Samma sak för mig, men det känns sorligt att man har missat halva dagen när man vaknar 15.00 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Har ju vart ledig nåra veckor nu och har nästan var uppe till klockan 5 på natten varenda dag när jag har varit hemma.. Jag är ju 13 år snart 14, är jag helt ovanlig och nörd? ^^ Beror på. Det finns folk som är nattmänniskor. Jag själv är det min pappa är också det. Men det är nog dags att vända på dygnet nu när skolan börjar imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag skrev innan med om ni har dator i rummet och föräldrarna säger åt er att sova kan ni ju bara vänta 30min sen spela :P Längsta jag var uppe på lovet var 2dygn btw. LAN FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Är jag den enda som har föräldrar som tvingar en att gå och lägga sig 1? nope mina föräldrar säger att jag ska vara isäng 12 på loven kl.22 vanliga dagar OCH DÅ ÄR DET ISÄNG fast jag brukar spela lite PS3 innan B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Vad tidigt :o Fast mina föräldrar gillar inte när jag är uppe sent :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag ser ingen anledning till att sitta uppe så länge. Brukar gå och lägga mig vid typ, 2-3 på loven. Så sover man till 10 eller något och så har man hela dagen framför sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 bara efterblivet att sitta uppe till mer än 12-1 om man inte har nån anledning. Själv försöker jag komma i säng runt 12 på lovet och runt 10 vanligt, men det händer rätt ofta att man säger te morsan att man bara drar ut en stund och kommer hem nästa morgon:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag ser ingen anledning till att sitta uppe så länge. Brukar gå och lägga mig vid typ, 2-3 på loven. Så sover man till 10 eller något och så har man hela dagen framför sig.Anser samma. Fast jag har extremt sömnbehov så brukar sova ungefär 11 timmar. Alltså kommer jag upp först 1 eller 2 på dagen även om jag inte lägger mig väldigt sent. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Jag brukar sitta uppe i stort sett hela natten under ett lov. Brukar lira Cs, cod, archlord, AoC m.m med kompisar. Nu när skolan börjar så hinner man knappt spela något, går i skolan från 8:30-16:30 varje dag, så då är det okej att man 'nördar' under ett lov. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.