Gäst DarkLight Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 Ja, det är ganska jobbigt att alltid behöva skriva ner YouTube koden i forumet för att en video skall visas. Borde det inte finnas en funktion tillgänglig så att man direkt skriver in YouTube koden och [ youtube ] taggen fanns med? Tycker jag i alla fall. Vem håller med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 (redigerat) Det finns en redan en youtube kod. Bara skriv [youtube]film id goes here[/youtube] Eller, jaha, jag fattade fel. Du menar en knapp som man trycker på så att en ruta kommer upp där man skriver in id't som sedan infogas i inlägget mellan [ youtube ] och [ /youtube ]? Det är ju en enkel sak att fixa, men det låter lite onödigt enligt mig. Redigerat 18 Januari 2010 av TheCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Några tecken mer eller mindre spelar väl ingen roll, så jobbigt kan de inte vara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Några tecken mer eller mindre spelar väl ingen roll, så jobbigt kan de inte vara ? Det har jag inte sagt. Jag har inte heller sagt att det är jobbigt att skriva in taggen. Men skulle vara najs om en sådan funktion redan fanns tillagd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2010 "Ja, det är ganska jobbigt att alltid behöva skriva ner YouTube koden i forumet för att en video skall visas." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 (redigerat) Ja det borde finnas Redigerat 15 Februari 2010 av carloking1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Är du rädd för att få kramp i fingrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Är du rädd för att få kramp i fingrarna? XD, men det är väl inte så jobbigt att skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Är du rädd för att få kramp i fingrarna? XD, men det är väl inte så jobbigt att skriva? Det är exakt det jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2010 Men det är smidigare att bara ha en sån sak :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jo det kanske är smidigare och relativt enkelt att fixa. Frågan är hur ofta man lägger in youtube videos. Kanske max ett par per dag, och då är det väl inte så farligt att trycka på några extra knappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 "[" & "]" fins väl inte på svenska tangentbord? Eller är det bara jag som måste gå in på teckenuppsättning varje gång jag ska använda dom :S?alt gr 8 & 9? Finns ju på varenda svenskt keyboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.