Lynott Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Det snöar lite och blåser men inget farligt :pppp onödig tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Norrland, snöar det inte ofta där?Inte så här! Jag kom knappt tillbaka till skolan efter att ha åkt skridskor även om det var storm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 (redigerat) Norrland, snöar det inte ofta där?Inte så här! Jag kom knappt tillbaka till skolan efter att ha åkt skridskor även om det var storm! Omg, det låter ju extremt. EDIT:Nu har stormen börjat lägga sig Redigerat 27 Januari 2010 av Erram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 I Luleå snöar det ganska mycket och det blåser, men inte så farligt mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 I kramfors är det ett riktigt snö kaos.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Snöar på i Kristianstad :P Men inte fan är det storm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Inte så farligt i göteborg, media överdriver som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Jo men nu har det varit lugnt tills idag. :o Snöade så man nästan inte ens såg nått. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Stack precis ut näsan ur huset och det enda jag såg va lite snöflingor som långsamt dalade ner. :') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Bor i mitten av skåne. Det är verkligen snökaos. :o' Var längesedan det snöade så här mycket, flera decimeter på en dag. Massor med inställda tåg och bussar i lund/malmö regionen och det var väldigt jobbigt att gå utomhus med all snön och vinden. Men det är nog bara vi skåningar som inte riktigt är rustade för sånt? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Bor i mitten av skåne. Det är verkligen snökaos. :o' Var längesedan det snöade så här mycket, flera decimeter på en dag. Massor med inställda tåg och bussar i lund/malmö regionen och det var väldigt jobbigt att gå utomhus med all snön och vinden. Men det är nog bara vi skåningar som inte riktigt är rustade för sånt? :) Jag skulle inte bli förvånad om en Göteborgare eller Stockholmare sa så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Ingen storm, bara härlig frisk luft och lite extra mycket snö, tyckte det var mysigt jag. :) Jag bor i Södermanland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.