williamren Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Hoppas att det kommer tidigt, då kanske jag slipper ha skridskor på idrotten imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 26 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Oh no snöstorm :o Det kan bli som i the SimpsonsJa, men vi får se imorgon om vi överlever... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Inget än i södra Norrland då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 VI KOMMER SPRÄNGAS OCH ZOMBISAR KOMER ATT DÖDA OS OCH ÄTA VÅR ARMAR OCH ALIENS KOMMER DÖDA VÅRA HUNDAR Jaja, så jävla farligt kan det inte va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 26 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 VI KOMMER SPRÄNGAS OCH ZOMBISAR KOMER ATT DÖDA OS OCH ÄTA VÅR ARMAR OCH ALIENS KOMMER DÖDA VÅRA HUNDAR Jaja, så jävla farligt kan det inte va. Har någon sagt det elr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Står det enbart i aftonbladet eller säger de andra tidningarna som kanske är mer pålitliga detta också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 (redigerat) Så här står det på www.yr.no (känd som en pålitlig källa) om hur det blir i morgon i Luleå, Norrbotten: Onsdag: Snö, -4 till -5 grader och mellan 8-10 m/s. Totalt ca 17 mm snö. Inte särskilt mycket.. Malmö, onsdag: -3 till -4 grader, vind 3-12 m/s, totalt 5,2 mm snö. Ännu mindre.... Edit: Smhi meddelar om 20-30 cm snö i Luleå, och 5-10 cm i malmö, ganska stor skillnad :s Redigerat 26 Januari 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Snöstorm, farliga saker vi snackar om. Kanske därför man är inne? :o Ja, man kan ju dö om man är ute i en snöstorm. Livsfarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 japp det står på aftonbladet.seSka titta nu, skickar länken sen!HÄR är länken HAHAHHAAH! SMHI?! Dom har ju typ alltid fel om allt. Lite inte på SMHI vad ni än gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 JAG VILL INTE DÖÖÖÖ APOCALYPSE DAY IS HERE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Har 1 lektion imorgon. Kommer nog dissa den imorgon är storm, orkar inte gå ut o frysa bara för 1 historia lektion :z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Jag tror inte den kommer bli så jäkligt farligt. Det kanske kommer bli lite kaos i trafiken och lite blåmärken här och där. Säger bara 2 ord till. INTE FARLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ROMARIO Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 oj jag som ska till skolan får inte komma vid klockan 8 på morgonen jag som måste vänta på den sega bussen :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.