Chilla Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Ånej vad rädd jag blir! Borde jag ta skydd? Nää. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 CRAP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Lol, enligt aftonbladet har den dragit över norrland redan, OCH TACK GODE GUD JAG LEVER!!! Jag måste ha somnat just då den hemska stormen dödade alla utanför :( Word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 yr.no säger att det kommer bli 30m/sek i Norge, vi borde klara oss ;) Här kommer det vara mellan 10-15m/sek som mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu2 Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 OMG NEJ VI KOMMER ALLA DÖ! Nej fy fan jag har varit med om värre. Sluta fjanta er. Dock kan det bli besvär för trafiken. Och det är troligen det som aftonhoran har tagit och hypat över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Ja f*n! Det är äkta kaos här i malmö! Det är en stor storm i malmö just nu! Hur är det hos er då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Ja f*n! Det är äkta kaos här i malmö! Det är en stor storm i malmö just nu! Hur är det hos er då? Växjö är på G ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Snöar på i Kristianstad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 snöar väldigt mycket.. men storm.. nja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Snöar på i Kristianstad :PShit det börjar åska också! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Har snöat hur mycket som hellst idag, kom knappt hem från skolan, i Norrland alltså. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Norrland, snöar det inte ofta där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.