Killingspree Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 andvänder mitt gamla css nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gugg0 Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 andvänder mitt gamla css nickVänder du uppochner på ditt smeknamn med hjälp av änder? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 andvänder mitt gamla css nickVänder du uppochner på ditt smeknamn med hjälp av änder? :huh: Nej jag tog en kill streak som namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2010 Från idolen Phil Lynott! Nytt namn btw ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrokenHands Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Fick mitt namn från ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 en hamburger restaurang... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 andvänder mitt gamla css nick Vänder du uppochner på ditt smeknamn med hjälp av änder? :huh: Nej jag tog en kill streak som namn Han menade att du skrev "andvänder - and vänder" och inte använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 en hamburger restaurang... Max Hamburgare är bäst. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Jag var en liten unge och kom inte på något bättre. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 24 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2010 Använder bara ett random nick här, men vanligtvis kör jag med mitt efternamn (hede eller heedee som nick) eller nått av mina många smeknamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 kom på det när jag skulle bli medlem på blip.se för ungefär 10 år sen tror jag. jag har för mig att en gubbe i ett spel hade sagt sasabrassa mandelmassa och jag filade det till asabrasa. Ungefär samma historia här, fast trodde då att "dave" uttalades "davve", funderat på att byta men orkar inte, folk får uttala det hur de vill. Antagligen så kommer det från mitt förnamn (Gustav).AHA! nu är fram med papper och penna som gäller, detta ska skrivas ner! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 (redigerat) Vet inte, bara tog något som jag hade på hjärnan Redigerat 11 November 2010 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.