ArgSnickare Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Lär ju åka på Fallout: New Vegas när det kommer ut. (Förmodligen väntar jag nog ett tag innan jag köper det, snål som jag är.) Eller byta in 2 spel du inte spelar så får du det för 1-199kr på Game. När jag köpte Fallout 3 så hade de ett erbjudande att om man hade dagens aftonbladet så fick man 300kr rabatt :S Då skulle man ju köpt ett spel för 300 kr. Hah? Vad snackar du om? 300kr rabatt på Fallout 3, varför skulle man då också köpa ett spel för 300kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Lär ju åka på Fallout: New Vegas när det kommer ut. (Förmodligen väntar jag nog ett tag innan jag köper det, snål som jag är.) Eller byta in 2 spel du inte spelar så får du det för 1-199kr på Game. När jag köpte Fallout 3 så hade de ett erbjudande att om man hade dagens aftonbladet så fick man 300kr rabatt :S Då skulle man ju köpt ett spel för 300 kr. Hah? Vad snackar du om? 300kr rabatt på Fallout 3, varför skulle man då också köpa ett spel för 300kr? Misstolkade hans inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Knothole Island See The Future Fable 3 Gears of War 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Efter att jag hade tittat på dem här klippen så måste jag lägga till Brink. http://www.gametrailers.com/game/brink/11373 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 -Aliens vs Predator "Hunters Edition" -Just Cause 2 -Dead Rising 2 -Back Breaker -Split/Second -Left 4 Dead 2 "The Passing" -Max Payne 3 Tog bort All Point Bulletin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Kommer inte "The passing" vara gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Kommer inte "The passing" vara gratis?Till dator gratis, till Xbox 360 blir det 560 Microsoft points Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Hahaha, så blir det när man lirar konsol. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Hahaha, så blir det när man lirar konsol. :P:(Fast 560 MSP är inte så mkt, typ 7 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Hahaha, så blir det när man lirar konsol. :P:(Fast 560 MSP är inte så mkt, typ 7 dollar. om 800 är 5 dollar så borde det vara typ 4 dollar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJokker Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 (redigerat) Det blir väl: Just Cause 2 Dead Rising Dead Rising 2 Fable 3 enda spelen som ja skulle tänka mig för tillfället ;) Redigerat 7 April 2010 av TheJokker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 April 2010 Rapport Dela Skrivet 7 April 2010 Halo:Reach 'nuff said Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.