GZT Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Man kan träffa en tjej som man intresserar sig av så småningom. Det kan vara när man börjat i en ny skola, när man ska gå till en buss, vid kassan på konsum eller vart och hur som helst egentligen där man som minst anar det. Men var, när och hur vill ni killar träffa en tjej? Liksom, varje kille måste väl ha någon tanke över hur han helst skulle vilja träffa en behaglig tjej som han sen vill dela kärleken med. För mig så skulle drömmen vara så att jag först sitter ensam hemma en regnig vardagskväll och har tråkigt. Det knackar på dörren, jag öppnar och ser att det är en utmattad, smutsig och totalt hjälplös tjej i min ålder som behöver min hjälp. Hon tittar mig i ögonen och jag förstår att hon måste få komma in vilket hon får. Jag hjälper henne inne hos mig osv. Ni kanske tycker att drömmen är sjuk, men det är så jag vill ha det. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 hehe låter som värsta anime storyn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 (redigerat) I sovrummet skulle ju sitta fint. nej men vad spelar det för roll var man träffar tjejer? :wacko: Redigerat 7 Februari 2010 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 7 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Det spelar egentligen ingen roll. Men varje person lär ju föredra ena platsen framför den andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Nej, det kanske inte spelar någon roll i slutet. Men det kanske ändå finns något slags "drömscenario". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Man kan träffa en tjej som man intresserar sig av så småningom. Det kan vara när man börjat i en ny skola, när man ska gå till en buss, vid kassan på konsum eller vart och hur som helst egentligen där man som minst anar det. Men var, när och hur vill ni killar träffa en tjej? Liksom, varje kille måste väl ha någon tanke över hur han helst skulle vilja träffa en behaglig tjej som han sen vill dela kärleken med. För mig så skulle drömmen vara så att jag först sitter ensam hemma en regnig vardagskväll och har tråkigt. Det knackar på dörren, jag öppnar och ser att det är en utmattad, smutsig och totalt hjälplös tjej i min ålder som behöver min hjälp. Hon tittar mig i ögonen och jag förstår att hon måste få komma in vilket hon får. Jag hjälper henne inne hos mig osv. Ni kanske tycker att drömmen är sjuk, men det är så jag vill ha det. :visslar: Raping time? :o På en strand, en kompis till en kompis. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 7 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Raping time? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marsohn Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 det var en kul dröm. har själv drömt not sont :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schnider Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Skulle nog föredragit att träffa en skön tjej på stan. Liksom att man går med sina kompisar ute på stan medan man träffar den här tjejen och hennes kompisar, under tiden utvecklar man sin relation och blir tillslut intresserade av varandra - eller iof. så var man det från början, men skit samma - och tillslut blir man ihop? Riktigt chill, föredrar det hellre än att träffa någon random brud på en fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Match.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 I ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Med tentakler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.