Mezox Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Jag tycker det är kusligt att så många här på fuska stödjer tortyr, speciellt att yngre medlemmarna också gör det.Det beror på vad du menar med tortyr. Att man vill ha hårdare fängelsen som inte kan jämföras med ett vandrarhem är okej. Ingen vatten i en vecka är att ta i lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 (redigerat) Att hamna i fängelse i Sverige är absolut ingen tortyr.. Kanske för vissa mentalt svaga personer. Jag har ju själv aldrig varit i ett. Varken som brottsling eller studiebesök. Redigerat 3 Mars 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 Ingen har heller påstått att det är tortyr att sitta i ett svenskt fängelse så jag förstår inte vart du vill komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Kanske har läst lite åt helvete. Vilket är det "hårdaste" straffet i Sverige ? Utvisning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Hårdaste straffen i Sverige är väl att jobba för samhällstjänst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Hårdaste straffen i Sverige är väl att jobba för samhällstjänst?Du får ju betalt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Hårdaste straffen i Sverige är väl att jobba för samhällstjänst?Du får ju betalt ? Anar en gnutta ironi. Fin poäng, dock. Dessutom får man inte betalt för samhällstjänst...väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 (redigerat) Hårdaste straffen i Sverige är väl att jobba för samhällstjänst? Du får ju betalt ? Anar en gnutta ironi. Fin poäng, dock. Dessutom får man inte betalt för samhällstjänst...väl? 10:- Ersättning eller nåt sånt, vad jag har fått för mig.. Per dag. Redigerat 4 Mars 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Jag tycker det är kusligt att så många här på fuska stödjer tortyr, speciellt att yngre medlemmarna också gör det.Jag stödjer inte tortyr, tycker bara att man borde ta tag i hårdhandskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Hårdaste straffen i Sverige är väl att jobba för samhällstjänst?Du får ju betalt ? Ironi låg med det jag sa =) Du får en ganska låg ersättning, men erfarenhet skrivs in i ditt CV för att söka vidare när det gäller jobben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Jag tycker synd om Therese och alla hennes släkt och vänner. Dock tycker jag att 20 månaders sluten ungdomsvård är både bra och dåligt. Tänk så här: 1. De har dödat en människa och de kommera att ha det hela livet ju. 2. Ingen kommer att gilla dem. 3. Deras föräldrar är grymt besvikna på dem. 4. De är BARN. Ja exakt BARN. De må vara tonåringar, ungdomar mm och de är äldre än mig. men tänk ändå de är BARN precis som jag och du och hon och han på fuska.se. De flesta på fuska är ju BARN. Inte alla dock. För lågt straff i Sverige kan man ju tänka sig. Täånk någon oskyldigt dömd som hamnar i finkan då? Och även fast en fängelsecell kan vara som ett litet hotellrum så är det ju inte speciellt kul där. Dock har jag hört att fängelsematen är bättre än skolmatem??? Men det är en annan diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 4. De är BARN. Ja exakt BARN. De må vara tonåringar, ungdomar mm och de är äldre än mig. men tänk ändå de är BARN precis som jag och du och hon och han på fuska.se. De flesta på fuska är ju BARN. Inte alla dock.Vad spelar det för roll ? De har fortfarande dödat någon. o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.