Saddam Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Vad i helvete? har ni sett hur dom tänker i andra sidan Atlanten? http://www.abovetopsecret.com/forum/thread292971/pg1 Trådskaparen vill seriöst förbereda sig för 2012... Någon annan som är lika wrickade som dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Dom är lika korkade som NWO, No Global Warming, JFK, Fake Moonlanding -69 osv. Vilseledda fåntrattar som tydligt har misslyckats med att avgöra vem man faktiskt ska tro på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Jag personligen har: armerat väggar och tak i mitt hus köpt in ett tusen-tal konservburkar (jag hade inte råd med fler) påbörjat skrivandet av alla mina "farvälbrev" jag ska skicka till nära och kära jag har... Nä, det har jag inte. För att citera en stor talare - "Om det finns människor på denna jord som faktiskt är så dumma att de går på löjliga domedagsteorier som helt saknar relevanta bevis, då är det nog lika bra att världen går under." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 (redigerat) Dom är lika korkade som NWO, No Global Warming, JFK, Fake Moonlanding -69 osv.Att påstå sig förutspå framtiden är en ganska annorlunda sak. Och att ha en fast inställning till att alla konspirationer är falska är lika dumt som tvärt om. Redigerat 13 Februari 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Jag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Känns som "2k-buggen" igen. Inget hände ju, lol. Om nu något händer får det väl hända, tills dess så lever jag mitt liv som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Jag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss.Kan man fråga vad du baserar det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Jag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss.lol. btw. miljön. = kaputt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Själv tänker jag göra mitt gamla vanliga. Sitta vid datorn. Är det inte folk som redan tagit livet av sig pga av detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Själv tänker jag göra mitt gamla vanliga. Sitta vid datorn. Är det inte folk som redan tagit livet av sig pga av detta? Tyvärr slutar det oftast så när några puckon bestämmer sig för att sprida domedagsrykten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Jag tror på att världen kommer gå åt helvete 2012... Tror att Gud kommer att göra något mot oss.Kan man fråga vad du baserar det på? Men hallå... det står ju så på wikipedia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 det här kan inte vara sant om jordens undergång 2012. det kommer ju vara en olympics då.typ alla kommer dit är redo för tävla så går jorden under lolz. och ps4 ska ju komma 2012 så jorden kommer inte gå under än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.