Hoppa till innehåll

2012 Har Spårat Ur Totalt!


Saddam
 Dela

Rekommendera inlägg

det här kan inte vara sant om jordens undergång 2012. det kommer ju vara en olympics då.typ alla kommer dit är redo för tävla så går jorden under lolz. och ps4 ska ju komma 2012 så jorden kommer inte gå under än.

Skulle inte jorden gå under i typ november? Eller är jag helt ute och cyklar?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 133
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

det här kan inte vara sant om jordens undergång 2012. det kommer ju vara en olympics då.typ alla kommer dit är redo för tävla så går jorden under lolz. och ps4 ska ju komma 2012 så jorden kommer inte gå under än.

Skulle inte jorden gå under i typ november? Eller är jag helt ute och cyklar?

 

wtf? november har redan varit nån har lurat dig. du är ute och cyklar.längtar till 2012 då får man se sanningen men just nu ska man chilla det är 1 och ett halv år kvar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det här kan inte vara sant om jordens undergång 2012. det kommer ju vara en olympics då.typ alla kommer dit är redo för tävla så går jorden under lolz. och ps4 ska ju komma 2012 så jorden kommer inte gå under än.

Skulle inte jorden gå under i typ november? Eller är jag helt ute och cyklar?

 

wtf? november har redan varit nån har lurat dig. du är ute och cyklar.längtar till 2012 då får man se sanningen men just nu ska man chilla det är 1 och ett halv år kvar.

 

Du måste öva på din svenska. Om jag hade menat november 2009 hade jag sagt "gått" och inte "gå". Jag menade november 2012, fisingvar. Dessutom finns det ingen anledning att citera dig om jag bara kom in för att säga att jorden redan borde ha gått under.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom är lika korkade som NWO, No Global Warming, JFK, Fake Moonlanding -69 osv.

Att påstå sig förutspå framtiden är en ganska annorlunda sak. Och att ha en fast inställning till att alla konspirationer är falska är lika dumt som tvärt om.

 

Blir ytterst förvånad att det är WASD som försöker läxa upp mig.

 

--

För övrigt försöker ju 2012 fåntrattarna förbereda sig genom att påstå att det inte kommer ske enorma förändringar just 21 december. Inte för att de har något att basera det på, de vill bara försäkra sig om att de fortfarande "kan ha rätt", även när 21 december redan passerat.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det inte en konspirationsteori att världen INTE ska gå under 2012?

 

Någon (i det här fallet Mayaindianerna) har sagt att jorden ska gå under och sedan säger någon att det inte kommer att göra det. Det är likadant med månlandningen, World Trade Center, den globala uppvärmingen, osv.

Exempelvis kommer det först någon och påstår att World Trade Center störstades av flygplan. Och sedan kommer någon annan och säger att det fanns en massa bomber och grejer som gjorde att tornen rasade. (Nej, ingen källa, det är bara något jag har hört) Borde det då inte vara samma sak med 2012?

 

Förresten, finns det inte redan minst fyra trådar här på fuska om 2012?

 

EDIT: Mayaindianerna har inte alls påstått att jorden ska gå under 2012, jag hade fel. Men definitivt har någon påstått det innan någon har sagt att det är fel.

Redigerat av TheCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...