Ibanez Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Om 2012 ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 (redigerat) There are a variety of popular beliefs about the year 2012. These beliefs range from the spiritually transformative to the apocalyptic, and center upon various interpretations of the Mesoamerican Long Count calendar. Contemporary scientists have disputed the apocalyptic versions Detta står på wikipedia, informerar oss om att någonstans tror vissa personer att världen går under, inte att det kommer ske Redigerat 17 Februari 2010 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Jaha, men mesta av dom personerna blir mer eller mindre motbevisade av andra respekterade forskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Viktiga? Vem som helst som har ett konto på wikipedia kan skriva vad som helst. Och varje ändring kontrolleras och raderas om det inte kan verifieras. Vanligtvis inom 30 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 man vet aldrig vad som händer 2012. tänk om indianerna har rätt. vi får bara vänta till 2012 december 12 de då den kommer gå under har dom sagt fast det är fake nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Maya indianerna har med största sannolikhet rätt d.v.s att inget händer, dom har ALDRIG sagt något om nån domedag 2012, deras kalender slutar då inget mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 (redigerat) ingen eller något kan förutspå framtidenInte? Jag skulle säga att det är ganska enkelt att förutspå framtiden. Framtiden är bara en massa kedjereaktioner från nutid, så om man håller koll på alla faktorer så blir framtiden skitlätt att förutspå. Till exempel så kan jag förut spå att om 30 sekunder kommer detta inlägg vara postat i tråden. [edit] nämen kolla, jag hade rätt [edit2] kedjereaktioner kanske var ett dåligt ordval, men men... Redigerat 19 Februari 2010 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 (redigerat) man vet aldrig vad som händer 2012. tänk om indianerna har rätt. vi får bara vänta till 2012 december 12 de då den kommer gå under har dom sagt fast det är fake nog. Är det inte 21 december? =O Redigerat 19 Februari 2010 av Erram Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Är det inte 21 december? =Ojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Dammit, jag får aldrig se vad jag fick i julklapp :( :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 ingen eller något kan förutspå framtidenInte? Jag skulle säga att det är ganska enkelt att förutspå framtiden. Framtiden är bara en massa kedjereaktioner från nutid, så om man håller koll på alla faktorer så blir framtiden skitlätt att förutspå. Till exempel så kan jag förut spå att om 30 sekunder kommer detta inlägg vara postat i tråden. [edit] nämen kolla, jag hade rätt [edit2] kedjereaktioner kanske var ett dåligt ordval, men men... Det där är inte att förut spå, utan mer att planera och full föra planerna. Men om du nu är en spåtok så kan du förut spå den dagen dina föräldrar dör, eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Det där är inte att förut spå, utan mer att planera och full föra planerna. Men om du nu är en spåtok så kan du förut spå den dagen dina föräldrar dör, eller något sånt. Nja, hur kan du vara så säker på att Chagi har planerat att posta ett inlägg vid en viss tid? Och varför skulle man vilja veta en sådan sak som när ens föräldrar dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.