Rullis Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Tjo! Letar efter ett BRA! conveter program. Har ca 150 filer och konvertera då .flac filer inte går att öppna i iTunes. Om man googlar får man fram massor, visst, men det är bara billiga saker som går att använda 5 gånger innan man måste köpa programet eller dylikt. Någon som känner till något bra program? Tack \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Any video converter funkar bra tycker jag, lätt att konvertera flera saker samtidigt. Vad jag minns finns det inga speciellt nackdelar med demo-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Provat 4 st precis som fanns längst upp på google. 3 st funkade inte alls och den 4e står det 30 files limited. bah! Hatar såna här program >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 jag tycker inte du nödväntigtvis ska konvertera flac filer, de e schysst format ju. hellre isåfall att om du använder mac att du fixar Fluke som är en liten pryl till itunes som låter dig spela upp lite mer udda format som t.ex flac. vet inte om det finns något liknande för pc-itunes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Brukar använda Foobar2000 när jag ska konvertera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Ska kolla in den Arako, tackar! Slasktratt. Ska kolla in det också. Men anledningen för att jag vill ha dem i itunes är för att få dem in på min ipod, och vet inte om just ipoden klarar .flac! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Provat 4 st precis som fanns längst upp på google. 3 st funkade inte alls och den 4e står det 30 files limited. bah! Hatar såna här program >_<Programmet heter "any video converter" om du misstolkade mitt inlägg som att jag menade vilken konvertera som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 17 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 Ojosoft's konverter är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2010 WASD: Ah, tror jag inte förstod precis då ^^ Men tack! Arako har hjälp mig och nu funkar allllt prima! tack allihopa \o/ tråden kan låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Pfft! Det finns bara en sann konverter för film och ljud-filer på Windows och det är Super Converter! Det är ett gratisprogram som klarar av i princip alla format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontaxxr Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Pfft! Det finns bara en sann konverter för film och ljud-filer på Windows och det är Super Converter! Det är ett gratisprogram som klarar av i princip alla format. hej ladda ner programet med crack så har du en full version av programet oändligt med gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 19 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2010 Varför ladda ner det som crack ifall programmet är 100 % freeware ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.