Mumutio Skrivet 28 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 Edit: Jag vet!! Jag kan lämna ett anonymt brev i hennes skåp i skolan! Hon kommer aldrig tro det var jag eftersom jag nästan aldrig är i hennes skola. :oBra relation du har med din flickvän/pojkvän. Haha och det bedömer du efter att ha läst det där halvseriösa inlägget. XDFörmodligen kommer jag bara prata med henne... @Mezox: Det är därför fuska är så bra. :) Här hänger mest killar och nästan bara spelnördar så chansen är minimalisk att hon skulle hitta det när jag postar det här. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonite8 Skrivet 14 April 2010 Rapport Dela Skrivet 14 April 2010 Säg det bara till henne elr får du bestämma själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 "Visst är vi helt ärliga mot varandra? Inga hemligheter? Vi älskar varandra, eller hur? Ehh... Asså... Du har typ lite m.... SMACK!! AJJE!!" Nej, men antyd starkt att du bara är ärlig och att hon har lite fjun som faktiskt syns. Då tar hon säkert bort det, har svårt att tro att hon som tjej uppskattar fjunen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Kul om hon hittar denna tråden. Växer det inte ut nytt om hon rakar sig? Dra av de med en pincett (stavning?) när hon inte ser, svårt dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Kul om hon hittar denna tråden. Växer det inte ut nytt om hon rakar sig? Dra av de med en pincett (stavning?) när hon inte ser, svårt dock. Försökte du va ironisk där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Kul om hon hittar denna tråden. Växer det inte ut nytt om hon rakar sig? Dra av de med en pincett (stavning?) när hon inte ser, svårt dock. Försökte du va ironisk där eller? Nej fan, det växer ut..Visste inte jag.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Skaffa feta mustachen själv och så säger hon säkert åt dig att raka dig så kan du säga GÖR'E SJÄLV eller SKA DU SÄGA! I förhållanden måste man vara taktisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Haha, det var faktiskt en ganska bra idé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 tändare mohahaha å hoppas på att det bränner rötterna å allt :P eller så bränner du huden så hon får fetaste R et xD så det inte växer hår alls :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Hon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Hon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig. Eller vaxa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Hon kommer inte kunna ta bort det med att raka eller med pincett utan att det blir värre. Hon får antingen göra laser eller bleka hårstråna om hon är mörkhårig. Eller vaxa? Växer ut igen även om man vaxar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.