Hoppa till innehåll

Längd Och Vikt


Gäst DarkLight
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man måste vara väldigt, väldigt sjuk eller vara gravid för att gå upp 5 kg på en vecka. Vem har mest koll på det läget, en helt vanlig person eller en som faktiskt studerar vård och hälsa?

Hur kan man vara sjuk så man går upp 5 kg? (bara nyfiken)

 

Äter väldigt mycket, psykiskt sjuk antar jag, man är antingen deprimerad eller inte känner att man är mätt.

 

 

 

 

ps. Draghon for president!

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är en jävligt stor skillnad mellan 1.80 och 1.90... Men det är väl som snubben någon sida tillbaka sa: På internet skall alla vara längst, smalast och starkast.

 

Själv är man runt 1.86-1.87 och väger väl runt 75-80. Här är det inte bara skinn och ben inte.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är en jävligt stor skillnad mellan 1.80 och 1.90... Men det är väl som snubben någon sida tillbaka sa: På internet skall alla vara längst, smalast och starkast.

 

Själv är man runt 1.86-1.87 och väger väl runt 75-80. Här är det inte bara skinn och ben inte.

Jo jag vet, men helt seriöst så är jag nånting sånt. Min morsa är mycket kortare än mig och min farsa 2 meter. :)

Men skulle gissa på kanske 1.85 typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är en jävligt stor skillnad mellan 1.80 och 1.90... Men det är väl som snubben någon sida tillbaka sa: På internet skall alla vara längst, smalast och starkast.

 

Själv är man runt 1.86-1.87 och väger väl runt 75-80. Här är det inte bara skinn och ben inte.

Jo jag vet, men helt seriöst så är jag nånting sånt. Min morsa är mycket kortare än mig och min farsa 2 meter. :)

Men skulle gissa på kanske 1.85 typ.

 

Min morsa är runt 1.65 och min farsa är runt 1.75. Och vad jag sett så är alla i min släkt korta så jag är förvånad över att jag har blivit över 1.90 lång.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...