Connection Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Så lätt som GTA IV. Bäst grafik och med mest saker att göra. Rekommenderad för er som är intresserade till Ps3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Så lätt som GTA IV. Bäst grafik och med mest saker att göra. Rekommenderad för er som är intresserade till Ps3.Japp, det är nog det bästa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Ballad of Gay Tony, är inte så stor skillnad mellan det och vanliga Gta4. Tycker om det mest för APC'n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 (redigerat) Så lätt som GTA IV. Bäst grafik och med mest saker att göra. Rekommenderad för er som är intresserade till Ps3.Ja, jag tycker också om san Andreas, men ingenting slår gta 4, äger totalt ALLTT! (men synd att flygplan och fallskärm inte finns(vet att fallskärm finns i tbogt) finns i gta, med det skulle jag nog vara HELT nörd.) Redigerat 23 Januari 2011 av GangstaLean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 GTA4 är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Grafikmässigt sett så verkar GTA IV vara överlägset, men handlingsmässigt sätt så äger GTA San Andreas alla GTA-spel många gånger om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 GTA The Ballad of Gay Tony för att man är en rolig gubbe :P Snyggare bilar finns och lite fler som Free Mode som har skit coola polisbilar och polismotorcyklar på en speciell polisstation. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 5 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2011 Så lätt som GTA IV. Bäst grafik och med mest saker att göra.Så jävla fel, finns mycket mer att göra i SA än i IV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 Har redan svarat i denna tråden att jag tycker att IV är bäst men jag vet inte riktigt. IV har bäst story enligt mig, känner för att spela om det bara för den men i San Andreas är det roligare att gå runt och döda folk mellan uppdragen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 6 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2011 San Andreas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Så lätt som GTA IV. Bäst grafik och med mest saker att göra. Rekommenderad för er som är intresserade till Ps3. Grafikmässigt sett så verkar GTA IV vara överlägset, men handlingsmässigt sätt så äger GTA San Andreas alla GTA-spel många gånger om.Jämföra grafiken mellan ett spel som släpptes till Playstation 2 för lite drygt 6 år sedan med en uppföljare som släpptes till en helt annan konsolgeneration är idiotiskt. Om San Andreas hade haft multiplayer så hade de spelet varit det självklara valet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam333 Skrivet 4 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2011 san andreas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg