360Xbox Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Tänkte bara säga att Just Cause 2 demot finns ute nu för nedladdning. Själv så kan jag säga direkt att det är en av mina favoritspel. Ska absolut förhandsboka hela. Men vad tycker/tyckte ni om demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) Väldigt häftigt att segla runt i luften med fallskärmen. Grafiken var jävligt imponerande också, speciellt med max inställningarna på datorn. Inte helt säker om jag ska skaffa retail när det släpps, väntar nog på recensioner först. Redigerat 5 Mars 2010 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Grappla och fallskärma var ju kul, men annars var det väl okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Kan ge det ett försök :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 (redigerat) Suger kuk typ och grafiken är dålig. Men Full game är nog kanske bättre. Redigerat 7 Mars 2010 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Jeppe9, du är helt klart blind. Jag tycker det är så roligt när små konsolungar klagar på grafik... Skaffa dig en dator och kör Crysis. Testade nyss PS3 versionen av spelet och det verkar mycket bättre än PC versionen. Hade en jävla massa problem med kameran och stela kontroller på PC'n så om det blir av att köpa det så kommer det bli till konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 grymt häftigt spel! lätt att jag ska köpa det! eller kanske önska mig i födelsedagspresent, blir 17 i april :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 (redigerat) Har önskat mig det till när jag fyller år imorgon :D! Alltså förhandsbokning. Annars köper jag det när det kommer ut. Får alltid massa pengar av min farmor när jag fyller år. ;D Redigerat 9 Mars 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 F*N jag kan inte ladda ner demot för jag har inte guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Du kan ju alltid tanka PC demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Finns en glitch man kan göra så det blir oändligt med tid på demot. När det är 1 sekund kvar ska man pausa, sen trycka Xbox Guide knappen och snäppet efter man har tryckt Guide knappen ska man trycka A, så spelet startar. Sen ska man hålla på så ett tag tills man ser att tiden är på noll. När det är oändligt med tid kan man också åka utanför demo området utan att en tid räknas ner. Men när det är "oändligt" med tid ska man inte dö, då avslutas demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Jävligt roligt, ska nog förhandsboka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.