Hoppa till innehåll

Just Cause 2 Demo Ute Nu!

360Xbox

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Väldigt häftigt att segla runt i luften med fallskärmen. Grafiken var jävligt imponerande också, speciellt med max inställningarna på datorn. Inte helt säker om jag ska skaffa retail när det släpps, väntar nog på recensioner först.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jeppe9, du är helt klart blind. Jag tycker det är så roligt när små konsolungar klagar på grafik... Skaffa dig en dator och kör Crysis.

Testade nyss PS3 versionen av spelet och det verkar mycket bättre än PC versionen. Hade en jävla massa problem med kameran och stela kontroller på PC'n så om det blir av att köpa det så kommer det bli till konsol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har önskat mig det till när jag fyller år imorgon :D! Alltså förhandsbokning.

Annars köper jag det när det kommer ut. Får alltid massa pengar av min farmor när jag fyller år. ;D

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns en glitch man kan göra så det blir oändligt med tid på demot.

När det är 1 sekund kvar ska man pausa, sen trycka Xbox Guide knappen och snäppet efter man har tryckt Guide knappen ska man trycka A, så spelet startar.

Sen ska man hålla på så ett tag tills man ser att tiden är på noll.

När det är oändligt med tid kan man också åka utanför demo området utan att en tid räknas ner.

Men när det är "oändligt" med tid ska man inte dö, då avslutas demot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...