Champagne Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Hej! När jag är i skolan så känner jag mig lite konstig... Jag måste typ ha axlarna så högt som möjligt.. Svettas ofta... På lektionerna börjar det klia här o där på kroppen o ansiktet... Och jag skakar ganska mkt och så tjittlas det lite i armarna också... Vad är det med mig? Är jag nervös och behöver söka upp en doktor eller är detta bara normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Prata med skolsköterskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Kan det gälla en tös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Kan det gälla en tös?Nej gillar ingen i min skola... Eller jo det finns en som är lite söt men det är inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Men gör som WASD sa och snacka med skolsköterskan (eller kuratorn) det här inte riktigt något vi kan hjälpa dig med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 Men gör som WASD sa och snacka med skolsköterskan (eller kuratorn) det här inte riktigt något vi kan hjälpa dig med...Ok men jag ville bara veta om någon annan har samma sak här på fuska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2010 (redigerat) Du är nervös och osäker. Många är det. Inte ovanligt. Redigerat 6 Mars 2010 av Nittionio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Försök att sova tidigare, äta nyttigt och på rätt tidpunkter om dagarna, se till att du får nog med motion, ät alltid en stadig frukost och se till att du inte är törstig innan du går till skolan om morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Försök att sova tidigare, äta nyttigt och på rätt tidpunkter om dagarna, se till att du får nog med motion, ät alltid en stadig frukost och se till att du inte är törstig innan du går till skolan om morgonen. Jag äter nyttigt, och får bra motion och äter en stadig frukost, och jag är inte törstig innan skolan... Men att sova tidigare är jag så hemskt dålig på... antingen sitter jag hela natten vid datan eller 360t... Ibland händer det att jag spelar xbox live från kl 10 på kvällen till 6 på morgonen då jag går upp och ska fixa mig till skolan... asså ingen sömn alls... Och så är jag trött i skolan och brukar köpa 1 coca cola burk för att bli lite piggare... Funkar men jag är trött när jag kommer hem... Något tips om hur man sliter sig från xboxet och hoppar i säng vid 9-10? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Om du går och lägger dig kl 6 är ju det ett problem. Jag brukar lägga mig 22-23 nuförtiden och gå upp 7, funkar perfekt. Men gör inte ett stort hopp till att gå och lägga dig 22 utan trappa ner med nån kvart per kväll annars kommer du ligga minst en timma utan att kunna somna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 7 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Om du går och lägger dig kl 6 är ju det ett problem. Jag brukar lägga mig 22-23 nuförtiden och gå upp 7, funkar perfekt. Men gör inte ett stort hopp till att gå och lägga dig 22 utan trappa ner med nån kvart per kväll annars kommer du ligga minst en timma utan att kunna somna. Det är ju det jag inte gör... Spelar till 6, stänger av, fixar mig.. Jag måste försöka hoppa till 21-22 :/ Enda sättet för att få mig pigg... Kan somna vilken tid som helst... Men kan ni ge en bra tips på frukost? Jag tar t.ex bara en macka och ett glas mjölk... Uppskattar de verkligen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 7 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2010 Tja, du kan ju alltid äta en frukt och ett stekt ägg. Då har du en perfekt frukost om du käkar fullkorns bröd med typ skinka eller något kött ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.