Vendetta Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Tja, nu är det så att jag tänkte köpa xbox om några dagar men vet dock inte om jag ska köpa modern warfare 2 eller bad company 2. Vill inte ha något 'rusha döda' spel utan något som kräver mer taktik. Tack på förhand! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2010 Då är ju Bad Company 2 det självklara valet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Fortfarande mycket som måste fixas i BC2, men MW2 var inte mycket bättre när det släpptes... Och inte gick det fort för IW. Inte så mycket camping I BC2 eftersom man lätt kan rasera hus osv. Köp inte MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Fortfarande mycket som måste fixas i BC2, men MW2 var inte mycket bättre när det släpptes... Och inte gick det fort för IW. Inte så mycket camping I BC2 eftersom man lätt kan rasera hus osv. Köp inte MW2. +1 Köp BC2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Köp båda för den ultimata upplevelsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Föredrar själv MW2 eftersom jag inte är så mycket för taktik i FPS spel. Så jag antar att det optimala valet för dig vore BC2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Blir BC2 eftersom jag får med det när jag köper xbox 360. Imo verkar det även bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Har bara prövat Modern Warfare 2, men jag har prövat demot för Bad Company 2. Men jag skulle tro att Bad Company 2 är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Bad Company var riktigt sämst, så varför skulle 2:an vara bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Bad Company var riktigt sämst, så varför skulle 2:an vara bra?ROFL, vad är det för logik? Tror du tvåan är precis likadant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Camp of duty: Modern air support 2 har ingen strategi alls. Du behöver bara sitta och skjut personer som går förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2010 Bad Company var riktigt sämst, så varför skulle 2:an vara bra?ROFL, vad är det för logik? Tror du tvåan är precis likadant? MW2 fanboy logik? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.