WASD Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Säg till lärarn då att han är jobbig när han går efter dig så att han får spelförbud istället. Du har inge gjort något fel och det ska du inte få skit för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Vem litar dina föräldrar mest på; gustav eller du själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Vem litar dina föräldrar mest på; gustav eller du själv?Gustav... Har ljugit för morsan förr :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Du ska inte acceptera en sån situation som du är i. Prata med föräldrar eller lärare eller vad du vill. Förklara att du inte gjort något fel så straffar de dig inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Det skulle vara roligt om denna Gustav vistades på denna sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Det skulle vara roligt om denna Gustav vistades på denna sidan.Haha xDJa det skulle vara lite kul faktiskt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Säg som det är, det är nog det bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Hatar lättmanipulerade lärare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Det var ungefär så jag menade. Säg som det är.. Visseligen kommer det nog såra killen, men hur ska man göra när man inte vill vara med någon som vill va med en själv ? oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 men hur ska man göra när man inte vill vara med någon som vill va med en själv ? oOJag brukar göra mig själv tråkig så att personen tröttnar på mig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 men hur ska man göra när man inte vill vara med någon som vill va med en själv ? oOJag brukar göra mig själv tråkig så att personen tröttnar på mig :) Jag lider nästan av samma problem som Metalkungen, fast jag brukar göra mig så elak och dryg som möjligt för att ge honom en vink av att jag hatar honom, men det går inge' vidare eftersom han är lite efterbliven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2010 Det finns ju inga "snälla" alternativ direkt ? oO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg