360Xbox Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Vettefan vars jag skulle posta denna. Film, Tv och Musik (om man nu kallar det musik), eller Humor. Men jag postade den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Solo't runt 3.00 var ju det sämsta jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Men usch, det där ville jag inte höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 (redigerat) Redigerat 10 Mars 2010 av Kam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Det är alltid ett plus att vara tondöv när man ska sjunga. Men ärligt, fy helvete. Trummisen kan ju för fan knappt hålla takten, och gitarristen verkar hoppa över det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 10 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2010 Fyfan jävla sabotage :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 horribla covers från båda två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Hahaha! Den här klarar dom flesta, men alltså han (gitarristen) kanske borde lära sig takt och effekterna på sin förstärkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Det är alltid ett plus att vara tondöv när man ska sjunga. Men ärligt, fy helvete. Trummisen kan ju för fan knappt hålla takten, och gitarristen verkar hoppa över det mesta. Trummisen var ju ändå det bästa med det hela... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Smärtsamt... SMÄRTSAMT... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Ja du dom får betala för öron-oprerationen (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.