123pizza Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 det bästa tipset!: 1. skaffa en omisstänk kniv. 2. ta en av deras konsoler i midnatt! (helst nintendo DS!) 3. hugg hela familjen 4. skriv en "förlåt!" lapp på pojken och be en ovän röra vid pappret!! 5. då tror polisen att det är han och du känar: 0-30 konsoller, en ovän förlorad och döda mobbare (SKOJA!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Mycket roligt, som om någon inte dragit ett sådant skämt än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 3. hugg hela familjen Så dålig! men jag skrattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Slå dom sönder och samman. Dom är inte starkare än dig, dom tuffaste är oftast dom svagaste. Om dom är starkare än dig så ska du tro på dig själv, va inte rädd, det handlar om vilja. har själv känt det samma väldigt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 två killar i min klass mobbar mig, dom kommer fram till mig och skriker att jag har AIDS och dom btyp kommer och puttar mig ibland. ibland har jag bara lust att klappa till dom, men dom båda är starkare än mig. säg inte att jag ska prata med min lärare eller föräldrar. det funkar inte. Men det är väl inget, så fort min syrra har gått springer killar från nian fram och tafsar på mig, några i min brors klass gjorde det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 om nån gapig jävel stör dig så tycker jag du ska titta på honom med ett små-leende och se trött ut. lite /care -anda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 om nån gapig jävel stör dig så tycker jag du ska titta på honom med ett små-leende och se trött ut. lite /care -anda Brukar få dem att tappa tråden ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 (redigerat) Om bara folk uppfostrat sina barn på rätt sätt hade folk inte haft detta problemet, men idioter finns och dom för det vidare i generationer... :evil: Redigerat 22 September 2010 av Sandflygaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 22 September 2010 Rapport Dela Skrivet 22 September 2010 Om bara folk uppfostrat sina föräldrar på rätt sätt hade folk inte haft detta problemet, men idioter finns och dom för det vidare i generationer... :evil:Jag vet, skitirriterande när folk inte har full kontroll på sina föräldrar i t ex tunnelbanan :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 om nån gapig jävel stör dig så tycker jag du ska titta på honom med ett små-leende och se trött ut. lite /care -anda Låt mig demonstrera! http://www.vivagoal.com/images/wallpapers/vin-28.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 31 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2010 Hyr mig som bodyguard. *Jag kommer antagligen aldrig göra något* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.