Kitten Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Vilka konserter har ni gått eller vilka har ni tänkt att gå på i år? Jag har än så länge två konserter inbokade i min kalender, först ska jag gå på P&L i borlänge som hålls den 28e juni - 3 juli, o sedan har jag även köpt biljetter till underoath som spelar i stockholm den 24e mars, för andra underoath-fans så gör de oxå en spelning i göteborg den 26e mars. Detta är också min första festival, så det blir förhoppningsvis en kul upplevelse :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Har inte direkt planerat nåt än, eventuellt Maiden i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 lär gå på siesta! och funderar starkt på roskildefestivalen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 P&L -> Hultsfred! Kommer bli awesome, massa schysta band planerade till P&L atm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Ska på festival, Ruis Rock <3 : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Ska på sonicsphere vilket bland annat Iron maiden kommer :) Iggy pop and the stooges kommer bli nice att se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 Bob Dylan, om han nu kommer till Sverige. Annars åker jag nog till London för att se honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Bob Dylan, om han nu kommer till Sverige. Annars åker jag nog till London för att se honom.Rätt underbart att han fortfarande kör på efter 50år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2010 Indeed. Tänker själv inte gå på något men kan tipsa er alla om Killer Queen*-konserten nu i Mars. *asrealistisk Queen-imitation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheeta Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 ska nog också på underoath. måste bara ordna så att jag slipper följa med på ett 60 års kalas :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 ACDC blir det. Sedan skulle jag på Green Day, men det sket sej <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2010 Bob Dylan, om han nu kommer till Sverige. Annars åker jag nog till London för att se honom.Rätt underbart att han fortfarande kör på efter 50år. Yessssss. Om 2 år blir det 50 år sedan han släppte sitt första album! : D Han spelar i Japan nu, sitter o nördar youtube D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.