Gäst Jesus Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Vet någon när Västerborgs Änglakör ska spela i Stockholm? Guds tjänare, Hans änglar till Sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firehouse Skrivet 20 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Jag var på Sonic Boom konserten som var förra månaden den 12 juni. En riktig upplevelse jag vill uppleva igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Det lär bli Den Svenska Björnstammen 14 augusti på Stockholms Kulturfestival! :3 Fri entré antagligen : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Har sett Slash, iggy and the stooges, Allice cooper och iron maiden nu i sommar :) Missade tyvärr Mötley Crüe på sonisphere dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 IGGY <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Har blivit Sonisphere & Metaltown. Blir spikat bfmv i november och troligen All that remains/Soilwork m.fl. i december och ev. Disturbed :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Hoffmaestro, The Ark har det blivit denna sommaren =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Funderade på 10cc tills jag fick reda på att bara en av originalmedlemmarna kommer hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Blue man Group och kanske "WE WILL ROCK YOU" i England :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Funderar på att gå på disturbed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Har blivit Sonisphere & Metaltown. Blir spikat bfmv i november och troligen All that remains/Soilwork m.fl. i december och ev. Disturbed :) .Det med ATR och Soilwork funderar jag också att åka på. Är dock inte så säker på det för Soilwork är inte världens bästa band tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 13 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 (redigerat) Lite lack för jag missade WOW nu..ååh, och för att jag inte fick åka till Siesta. Johnossi och FOHF! samt The hives (utvalda uberbra) var ju där <//////////////////////333333333 Redigerat 13 Augusti 2010 av Johnossi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.