Hoppa till innehåll

Dött Forum?


Gäst DarkLight
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst DarkLight

Forumet är självklart inte dött. Jag tror att admin har tappat intresset dock. Det var längesen han deltog i diskussioner och gjorde något för den delen.

 

Innan brukade han engagera sig mer i sidan, och delta i communityn. Innan ville han ju ha med oss att tanka pulse och göra reklam för frölunda med en halvdan banner som sa att fuskarna.nu hoppas dom vinner sm guld.

Admin kommer med en update nu i sommar.

 

Jo, jag säger inte att det är något fel med uppdateringarna eller forumet i sig.

 

Admin deltar bara inte lika mycket i forumet som han brukade göra.

 

Jag var inte medlem under 2004-2006, så på vilket sätt deltog Admin under dessa år, som han inte gör lika mycket 2009-2010?

 

Admin har inte gjort sina tusentals inlägg genom att låsa trådar och berätta om nya regler. Man behöver inte ha varit medlem sen fuskas startades för att förstå det :)

 

Ja, men inläggen är inte det viktigaste, eller hur? Det är hur man styr sidan och hur man gör förbättringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Forumet är självklart inte dött. Jag tror att admin har tappat intresset dock. Det var längesen han deltog i diskussioner och gjorde något för den delen.

 

Innan brukade han engagera sig mer i sidan, och delta i communityn. Innan ville han ju ha med oss att tanka pulse och göra reklam för frölunda med en halvdan banner som sa att fuskarna.nu hoppas dom vinner sm guld.

Admin kommer med en update nu i sommar.

 

Jo, jag säger inte att det är något fel med uppdateringarna eller forumet i sig.

 

Admin deltar bara inte lika mycket i forumet som han brukade göra.

 

Jag var inte medlem under 2004-2006, så på vilket sätt deltog Admin under dessa år, som han inte gör lika mycket 2009-2010?

Admin har inte gjort sina tusentals inlägg genom att låsa trådar och berätta om nya regler. Man behöver inte ha varit medlem sen fuskas startades för att förstå det :)

 

Ja, men inläggen är inte det viktigaste, eller hur? Det är hur man styr sidan och hur man gör förbättringar.

 

Självklart. Men jag syftade på att du fråga om att du undrade om han var aktiv på forumet! :)

Jo, jag håller med om att folk kan vara lite aktivare, och man kan göra lite funktioner. Själv skriver jag oftast bara i ca 5% av alla tråder jag läser i. Tror jag inte är ensam om det, så det kan vara därför alla trådar inte är fullproppad av inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och hur många har blivit medlemmar?

Det spelar inte så stor roll om de inte skriver några inlägg.

 

Vi har haft 8651 unika besökare idag. :)
Vart ser man det eller äre bara modsen som kan se det? Redigerat av TheCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Vi har haft 8651 unika besökare idag. :)

 

Och hur många har blivit medlemmar?

 

Måste dem bli medlemmar? Saken är den att vi har en hel drös utav besökare varje dag.

 

Ja, men medlemmarna är ju de som får forumet att fungera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...