Hoppa till innehåll

Dött Forum?


Gäst DarkLight
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst DarkLight

Under min tid här på Fuska.se har det både varit negativa och positiva moment som har skett.

 

Men jag har alltid sett detta forumet "inaktivt". Det vill säga, många skriver inte. Och detta sker under vardagar, helger och lov. Forumet byggs inte upp av medlemmar, utan bara går ner i inaktivitet. Vilket jag inte ser som ett bra sätt att ta hand om sidan, man borde ha lite mer ordning och reda, och kanske byta utseende på forumet, så skulle många fler registrera sig. Som det ser ut nu, ser det verkligen dött ut. DÖTT är det rätta ordet.

 

 

Och att tillsätta fler funktioner till forumet skulle heller inte vara dåligt, eller kanske ta bort funktioner som sällan används? Såsom "Onlinespel" tror nog inte så mogna medlemmar spelar det här, utan det är de mindre ungarna som gör det. Så varför inte bojkotta denna funktion, eller ta bort den totalt?

 

Tycker det är bra att det har kommit en ny "funktion" som snart väl kommer börja användas, dock för skribenter. Något nytt sker! Vilket jag gillar! Jag vill se mer av sånt!

 

Fråga mig snälla inte, varför jag är kvar här. Finns typ inget annat forum att skriva i, tyvärr.

 

Startar också denna tråd för att vi skall få en bättre community!

 

 

Nu vill jag höra era åsikter.

Redigerat av DarkLight
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Beror väl på vad man jämför med.

Tittar man på typ Loading och Fuska så finns det

ju en enorm skillnad gällande aktivitet, men faktum är

att fuska alltid varit på detta vis. Det har aldrig varit jätteaktivt, men det

har heller aldrig varit, och är inte, dött. Visst är det mest samma personer

som skriver i varenda tråd, men vi får nya, aktiva, medlemmar hela tiden.

Det ska vara som det är, ett litet trevligt forum där man inte drunkar totalt

i alla andras röster. Och har du ideér om funktioner som kan tillföra saker till

forumet så är du mycket välkommen att dela med dig. Sen har forumet faktiskt bytt

utseende genom åren, fast jag måste hålla med om att den eviga frågan om nya skins

alltid är värd att tas upp igen. Jag är heller inte säker på om VIP'arna fortfarande har

ett eget utseende på sidan, men det hade fick de i alla fall för ett tag sen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst är det mest samma personer

som skriver i varenda tråd, men vi får nya, aktiva, jobbiga, inavlade, tråkiga, spamammande medlemmar hela tiden.

Rättad!

 

Så så, nu ska vi inte vara fördömande. De flesta är inte så.

Visst är det många med grammatikproblem, men de är unga,

cutta dem lite slack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Vad jag inte förstår är hur det kan vara så många besökare online men väldigt få medlemmar, är det så många som letar efter fusk fortfarande?

Ja, antagligen. Det här är ju ändå främst en sida för spelfusk.

 

Ja, men bättre och bli medlem om inte ett fusk till exempel inte fungerar?

 

Ja, Loading har en väldigt stor aktivitet, man får svar inom en minut där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om folk blev medlem är för att ett fusk inte fungerade eller av någon anledning överhuvudtaget som har med fusk att göra så skulle det inte finnas särskilt många medlemmar här.

 

Fuska har aldrig varit särskilt aktivt (som riktigt stora spelsidor) och kommer troligtvis aldrig att bli det och nej, ett nytt skin skulle inte locka mer folk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

 

Och nej, ett nytt skin skulle inte locka mer folk.

[/qoute]

 

Hur vet du det? Tror inte många gillar detta skin.

Redigerat av DarkLight
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...