Hoppa till innehåll

Dött Forum?


Gäst DarkLight
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 67
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker att det är ganska bekvämt som det är nu. Det är ju kanske 30 medlemmar som är ganska aktiva, och då är det lätt att "hålla koll" på andra medlemmar. Det blir inte så rörigt, man vet vem som är vem. :)

 

Angående temat så tycker jag att det är ganska bra, på många andra sidor blir det jobbigt. Det är skönt med ett ganska "simpelt" tema. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker själva forumet är bra om just forumets tema men det tema där uppe där man kan välja spel & fusk forum frågesporter.... med mera swt skulle man kunna ändra tycker och även den bilden och texten där det står FUSKA.se . onlinspels fliken som alla pratar om tycker jag också faktiskt att de kan ta bort tycker det är löjligt.

har varit med här ett tag har varit med sedan 2007 30 december faktiskt men har bytt konto 3 gånger är inne på mitt fjärde konto just nu och jag har haft visningsnamnen JohnDahlberg och Johnfusken och mrjdgw och laxan96 och sedan laxan96. så har varit med ett tag gella fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tycker själva forumet är bra om just forumets tema men det tema där uppe där man kan välja spel & fusk forum frågesporter.... med mera swt skulle man kunna ändra tycker och även den bilden och texten där det står FUSKA.se . onlinspels fliken som alla pratar om tycker jag också faktiskt att de kan ta bort tycker det är löjligt.

har varit med här ett tag har varit med sedan 2007 30 december faktiskt men har bytt konto 3 gånger är inne på mitt fjärde konto just nu och jag har haft visningsnamnen JohnDahlberg och Johnfusken och mrjdgw och laxan96 och sedan laxan96. så har varit med ett tag gella fall.

Jag tycker det är bra att det står fuska.se där så man vet vilken sida man är inne på... :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker det är bra att det står fuska.se där så man vet vilken sida man är inne på... :P

Jomen hela världen måste väl inte anpassa sig bara för att du är lite vilsekommen av dig? :)

 

OnT:

Inget fel på Frosty Fuska, och jag anser inte att detta forum är "DÖTT".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta att jag råkade starta hela den här jävla skin-diskussionen =.=

Jag har inte sagt att det är något fel på Frosty Fuska, jag är bara lite trött

på det. Har sett det i ett antal år nu.

Agree, vi "gamla" medlemmar har sett det ganska länge..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta att jag råkade starta hela den här jävla skin-diskussionen =.=

Jag har inte sagt att det är något fel på Frosty Fuska, jag är bara lite trött

på det. Har sett det i ett antal år nu.

Agree, vi "gamla" medlemmar har sett det ganska länge..

 

Så längesen var det väl ändå inte som Admin höll på med detta skinet? Sommaren 2008 kanske senare, jag minns iallafall att det var en jäkla hype på irc över det, och jag har inte suttit på irc hela mitt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...