WASD Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Hälften av dessa unika medlemmar är antagligen 10 åringar som letar fusk till sims 2. Det är forumet som är dött, hur många som kollar upp fusk livar inte upp forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Hälften av dessa unika medlemmar är antagligen 10 åringar som letar fusk till sims 2. Det är forumet som är dött, hur många som kollar upp fusk livar inte upp forumet.Men är det inte vad fuska.se's syfte är? Forumet är ju bara något extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 (redigerat) Om det här vore något extra (det vill säga endast en lite del av fuska) så skulle forumet se helt annorlunda ut. Redigerat 18 Mars 2010 av TheCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Jag kollar 3 fusk per år här och jag tror de flesta forumanvändarna ligger på ungefär samma siffra. För oss spelar det ingen roll hur många anonyma besökare som letar upp fusk till sitt spel och sedan lämnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 För oss är fuska inte fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Det är nog en väldigt liten del av de aktiva forumsmedlemmarna som faktiskt ser på fusk. Jag har inte varit på fuska.se's huvudsida på över ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2010 Hälften av dessa unika medlemmar är antagligen 10 åringar som letar fusk till sims 2. Det är forumet som är dött, hur många som kollar upp fusk livar inte upp forumet.Men är det inte vad fuska.se's syfte är? Forumet är ju bara något extra. Tvärtom om du frågar mig. De flesta som kollar fusk gör det 1 gång och kommer aldrig mer tillbaka, de som är inne på forumet är någorlunda aktiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 Nu håller jag faktiskt med lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KristofferA Skrivet 20 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2010 ja är fuck tiskt jäte aktiv ja har postat 9 inläg ida ja vet inte va du snakkar om ja e aktiv ja tycker at forumet är jäte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 (redigerat) I lol'd @ ^ Det enda fuska.se är för mig är forumet. Redigerat 21 Mars 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 27 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2010 I lol'd @ ^ Det enda fuska.se är för mig är forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Tycker inte att forumet är dött men lite fler medlemmar skulle inte skada ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.