Nazar Skrivet 17 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Ok ni behöver inte nånlängre svara på min fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Du har väl tröttnat på att spela TV-spel och känner att du är för gammal för det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Du har väl tröttnat på att spela TV-spel och känner att du är för gammal för det nu!För gammal när man är 13? Jo höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 hej tjena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Y'all postin' in a troll thread. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Ok ni behöver inte nånlängre svara på min fråga.Men förfan skärp dig, du måste börja spela annars kommer du aldrig mogna. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 spelade inte tv-spel på 4-5 år. sen köpte jag ett ps3 för jag var ledsen. nu är jag inte lika ledsen längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 spelade inte tv-spel på 4-5 år. sen köpte jag ett ps3 för jag var ledsen. nu är jag inte lika ledsen längre! Halleluja, Praise the lord!Kan säga samma sak. Jag köpte en gitarr och jag är inte heller arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.