Gäst DarkLight Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Om du menar sånna här så är de mera idioter än troll du syftar på: http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1687591 Det är ett forumtroll. Spammar ner forumet och så kan han/hon inte stava korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 (redigerat) Det du beskriver måste nödvändigtvis inte vara ett troll utan det kan vara en omogen person. I fallet jag länkade är det en omogen person som tror att han är cool, han vet antagligen inte vad troll är. Troll har oftast mindre koppling till spam är vad man kan tro. Redigerat 29 Mars 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Det du beskriver måste nödvändigtvis inte vara ett troll utan det kan vara en omogen person. I fallet jag länkade är det en omogen person som tror att han är cool, han vet antagligen inte vad troll är. Troll har oftast mindre koppling till spam är vad man kan tro. Ja, det är nog som du säger. Men han kanske är 10 år gammal och inte kan vara seriös och inte kan stava? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Det är ett troll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Som ni kanske vet så är admin på semester och det är bara han som kan "banna" medlemmar. Vi moderatorer kan däremot ge en varning och sätta ut x antal dagar som medlemmen inte kan posta i forumet, vilket jag brukar göra tills admin bannar. Hursomhelst, anmäl inlägg som bryter mot reglerna så blir det lättare för oss att göra något åt saken. Kan du inte bara ge han 5 varningar så han blir bannad? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Ska jag anmäla alla inlägg av de som "trollar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Jag håller med! Jag har blivit jävligt less på alla trol den senaste tiden! Som CrazyCake säger, ge dem 5 varningar så att de blir bannade. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Som ni kanske vet så är admin på semester och det är bara han som kan "banna" medlemmar. Vi moderatorer kan däremot ge en varning och sätta ut x antal dagar som medlemmen inte kan posta i forumet, vilket jag brukar göra tills admin bannar. Hursomhelst, anmäl inlägg som bryter mot reglerna så blir det lättare för oss att göra något åt saken. Kan du inte bara ge han 5 varningar så han blir bannad? :) De kommer inte göra det, de ger en varning i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Jag har för mig att admin måste banna dem även om de redan har 5 varningar. Det är lite synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Jag har för mig att admin måste banna dem även om de redan har 5 varningar. Det är lite synd. Tror jag inte, moderatorerna får väl en "baningsknapp" när fem varningar delats ut? Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Jag har för mig att admin måste banna dem även om de redan har 5 varningar. Det är lite synd. Tror jag inte, moderatorerna får väl en "baningsknapp" när fem varningar delats ut? Eller har jag fel? Vi kan bara låsa användare från att göra inlägg, endast admin kan banna. (Men sen kan vi låsa användare i 100000 dagar så lols). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2010 Jag har för mig att admin måste banna dem även om de redan har 5 varningar. Det är lite synd. Tror jag inte, moderatorerna får väl en "baningsknapp" när fem varningar delats ut? Eller har jag fel? Vi kan bara låsa användare från att göra inlägg, endast admin kan banna. (Men sen kan vi låsa användare i 100000 dagar så lols). Ja, det kan man göra. : P Admin kanske kan fixa att moddarna kan banna medlemmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.