ArgSnickare Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Nu blir jag jävligt sur på Infinity Ward. De släpper ett jävla map pack med skitbanor och prissätter det med 15$?? Alla banorna är ju inte ens nya, 2 av de är exakta kopior av de banor vi har spelat i 2 år. Men det är inte som gör mig arg, utan det är att nu idag när "Shitulus" map pack kom ut så har jag inte kunnat joina en enda match, har annars alltid hittat matcher på mindre än 20 sekunder, nu har jag fått söka i 15-20 minuter utan att hitta en enda liten skitserver. Alla mina kompisar har haft det likadant (några kom in i matcher efter att ha sökt i en halvtimma) FÖRUTOM de få (dumskallar) som faktiskt köpte nya map packet, de kom in direkt utan problem. Försöker Infinity Ward suga ur mig mina pengar igen? Vad kan man göra om man känner att man vill slå IW i fejset? Borde väl finnas något som säger att man inte har rätt att göra så? Kan man reklamera spelet kanske? Tänker aldrig köpa något mer av de jävlarna. *** *** i helvetet IW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Förjävligt att dom kör med sån taktik rent ut sagt... Allt för pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Skitföretag is skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Alla företag gör allt de kan för att få ut så mycket pengar som möjligt, vissa bryr sig mer än andra om folket men många gör det alldeles för lite. Inget att bli förvånad över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 30 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Alla företag gör allt de kan för att få ut så mycket pengar som möjligt, vissa bryr sig mer än andra om folket men många gör det alldeles för lite. Inget att bli förvånad över. Ja, men detta är ju scam. De kan ju inte blockera spelet för andra spelare, jag har ju ändå betalt 600kr för detta spelet, jag anser att jag har rätt att få pengarna tillbaka, vad har jag betalt för om inte för att få spela? Synd att inte Bungie gjorde CoD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2010 Det var inte IWs fel, det var folk som försökte hacka till sig gratis mappack så därför var mw2 servrarna för xbox nere. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Jag tycker dom kunde gjort en liten flik med "Map mack" som har Team deathmatch och allt där i och inte blanda ihop det med dom vanliga flikarna o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Det är därför jag kör CoD4 istället för MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Det är därför jag kör CoD4 istället för MW2.Ja ska också börja köra det :P Kändes mer epic.. + CoD4 har bättre och roligare snipers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Det är därför jag kör CoD4 istället för MW2./CareBear is on his way! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 31 Mars 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Kör också CoD4 nu istället, synd bara att det är IW där också. Rätt som det är så stänger de väl ner det spelet för att alla ska köpa MW2 istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Nu är du väl lite väl elak mot IW, de kommer inte stänga ner CoD4s servrar. Servrarna för CoD2 multiplayer är ju fortfarande uppe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg