Hoppa till innehåll

Infinity Ward Kör Med Fula Knep?


Rekommendera inlägg

Nu blir jag jävligt sur på Infinity Ward. De släpper ett jävla map pack med skitbanor och prissätter det med 15$?? Alla banorna är ju inte ens nya, 2 av de är exakta kopior av de banor vi har spelat i 2 år.

 

Men det är inte som gör mig arg, utan det är att nu idag när "Shitulus" map pack kom ut så har jag inte kunnat joina en enda match, har annars alltid hittat matcher på mindre än 20 sekunder, nu har jag fått söka i 15-20 minuter utan att hitta en enda liten skitserver. Alla mina kompisar har haft det likadant (några kom in i matcher efter att ha sökt i en halvtimma) FÖRUTOM de få (dumskallar) som faktiskt köpte nya map packet, de kom in direkt utan problem.

 

Försöker Infinity Ward suga ur mig mina pengar igen? Vad kan man göra om man känner att man vill slå IW i fejset? Borde väl finnas något som säger att man inte har rätt att göra så? Kan man reklamera spelet kanske?

Tänker aldrig köpa något mer av de jävlarna.

 

*** *** i helvetet IW.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Alla företag gör allt de kan för att få ut så mycket pengar som möjligt, vissa bryr sig mer än andra om folket men många gör det alldeles för lite.

Inget att bli förvånad över.

Ja, men detta är ju scam. De kan ju inte blockera spelet för andra spelare, jag har ju ändå betalt 600kr för detta spelet, jag anser att jag har rätt att få pengarna tillbaka, vad har jag betalt för om inte för att få spela?

 

Synd att inte Bungie gjorde CoD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...