Gäst BillieJean Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Kan man det? Och isåfall, hur gör man det? Kostar det något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Snabb googling: Svenska Kyrkan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 119kr! Är de dumma i hela huvudet eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 De enda som är bra med att vara med i svenska kyrkan är att de betalar för en fattigmansbegravning. Så gå med när du är 90 år igen så slipper de som lever betala för en begravning. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 De enda som är bra med att vara med i svenska kyrkan är att de betalar för en fattigmansbegravning. Så gå med när du är 90 år igen så slipper de som lever betala för en begravning. :P Må så vara, men jag ska inte begravas. Jag vill kremeras istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Varför vill du gå ur Svenska kyrkan? Haha. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Varför vill du gå ur Svenska kyrkan? Haha. :P För det är trams. Likaså bibeln, Gud, Jesus och allt annat påhitt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Jag har ingen aning om jag är med eller inte men det gör mig ingenting isåfall. Trams eller inte, skadar inte att vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Har hört någonstans att man automatiskt blir medlem när man föds, har dock inte rotat fram stöd för detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Jag har ingen aning om jag är med eller inte men det gör mig ingenting isåfall. Trams eller inte, skadar inte att vara med.Du betalar mindre skatt om du går ur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 (redigerat) Det är ju scam då om man automatiskt blir medlem och måste betala mer skatt... Redigerat 2 April 2010 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 119kr! Är de dumma i hela huvudet eller?Jag håller med dig, hur fan kan de kräva att man ska betala för att lämna nått som man inte ens valt att gå med i?`och som man dessutom under hela sitt medlemskap har betalat pengar till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg