Slasktratt Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Kom med lite argument och försök föra en vettig diskussion, annars bommar jag tråden som onödig. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 Om ni kan hämta någon statistik av något slag på att vista är sämre än xp från 2009+ så tror jag er, annars tycker jag den är fet lögn att vista är dåligt sant. har vista och tycker det är hur bra som hellst. men istället för att säga att det tar mycket plats så kan man ju skaffa en större hårddisk eller flera? själv så det enda jag har på C: är windows och andra saker som lägger sig där atomatiskt. annars installerar jag ALLT annat på min andra hårddisk D : . så istället för att installera och lägga allt man har på C: som troligtvis gör datorn drygare? kan man ju ha fler hårddiskar istället? och kan inte påstå att datorn bootade snabbare med XP :) men måste faktiskt säga att uppdaterningarna till Vista är fett stora och många :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 När jag hade Vista home permium 32 bit så kraschade skiten varje gång när jag starta datorn (explorer.exe) Och alla ikoner blev vita och allt la av. Formaterade datorn 3 gånger men inget hände. Även mappen som heter "Senast Hämtat" Kraschade också varje gång jag hade upp den. Och nej, jag hade köpt windows vista med datorn. Sen så skaffade jag mig windows 7 ultimate 32bit och jag är mer än nöjd. Synd bara att det kostar förbaskat mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 2 April 2010 Rapport Dela Skrivet 2 April 2010 (redigerat) då måste det vart något fel :S Väldigt konstigt. Jag tycker vista är skit bra. men skulle inte säga nej till windows 7 då det värkar vara extremt fint med den nya ''superbar'' och alla smidiga funktioner. ska jag ha windows 7 så blir det Ultimate. Dock är det alldelles för dyrt. men som sagt skulle inte tacka nej :) Redigerat 2 April 2010 av Link1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Windows Vista tycker jag inte var något fel på. Jo visst i början så sög det ju, har svårt och minnas hur det var med alla drivrutiner som släpptes till 64 bitars, det optimerades inte till något spel överhuvudtaget. Nu funkar det fint tycker jag. Själv kör jag på W7 Ultimate, kan inte bli mer nöjd. Jag körde även på W7 Betan innan de släpptes, även betan tyckte jag var så grymt bekväm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Jo, Windows 7 har varit awesome. Började med att installera W7 Release Candidate 1 och allting fungerade som det skulle, inte en enda drivisproblem. Sitter fortfarande på den där RC1a på min fars dator, även om datorn nu stängs av var andre timme. :P Här hos min mor sitter jag på W7 Ultimate 32bitars och allting flyter på grymt. Sitter på en ATI X1950 PRO, 2GB Pc2-5200 RAM, och en AMD x2 på 2,3GHz ea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Håller mig fortfarande till XP, inget fel på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Håller mig fortfarande till XP, inget fel på det. Så sant, så sant. Har själv XP och det är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Håller mig fortfarande till XP, inget fel på det. Så sant, så sant. Har själv XP och det är väldigt bra. De senaste DirectX släpps inte till XP. "Link1": Vi snackar inte om hur mycket plats Vista tar, utan hur mycket minne det drar. Stor skillnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Lågbudget laptops fick sig en snyting iom Vista, men det blev bättre med W7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Windows 7 for the win! Finns så många möjligheter i windows 7 mot tidigare versioner av windows (xp,vista(sög),98,95,2000) Då vista bara var en katastrof! Så tar ju såklart Windows 7 hem vinsten. XP är en helt okej plattform men klarar inte de senaste spelen så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Jag är fortfarande på XP. Men vad jag har hört så är Windows XP bäst för gaming (Spela spel osv, lan och allt sånt.) Testat med Win7, Ye sure visst är det snyggt. Men det funkar la inte att spela. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.