WASD Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Jag kollar aldrig i denna tråden men jag vill informera alla som undrar vad en låt heter att ifall det är Hardstyle så kan jag med största sannolikhet säga vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Jag kollar aldrig i denna tråden men jag vill informera alla som undrar vad en låt heter att ifall det är Hardstyle så kan jag med största sannolikhet säga vad den heter.Samma här, fast det är en låt jag måste verkligen få tag på.WASD, vore grymt gött om du la till mig i msn och sa vad låten hette, har den bara i hövvet och måste skicka ett ljudklipp. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paffi Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Jag har hört en låt på både sjöbomarkad och mycket på kiviks maknad kommer inte riktigt ihåg mycket... men men :P Det jag kommer ihåg e typ It goes around and round och så sjunger han all and right eller något sånt :P Det e en lite mer party låt :) Tack för hjälpen i förväg =) Nej det e inte den =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Har fått tankarna på någon låt jag hörde för ett tag sen som gick något med "the hunter became the hunted" men minns verkligen inte vad låten hette eller något. Får bara den delen av texten i mitt huvud ibland :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Någon av dessa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Conquest va det ju :P Tack! :D Slipper jag ha det på huvudet nu då :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Tjena! Jag fastnade för en låt på reklamen, närmare bestämt stayhard.se's reklamsnutt när en snubbe tar av sig 2 t-shirts. Vet ni vad den heter ? [: Melodisnutten: Dudududududududu, dudududududududududu. Nån t-shirt tävling. / Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Det är någon reklam där 3 personer som sjunger (tjejer). Kameran är väldigt nära. Undrar vad den gruppen heter. Kan kanske förklara närmare om ni undrar över något mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Dudududududududu, dudududududududududu.Jag känner igen den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 2 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2010 Det är någon reklam där 3 personer som sjunger (tjejer). Kameran är väldigt nära. Undrar vad den gruppen heter. Kan kanske förklara närmare om ni undrar över något mer. Cookies 'n Beans? :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Dudududududududu, dudududududududududu.Jag känner igen den låten. Det är inte Epic Sax Guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 14 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2010 Hmm, hörde nån låt på rockklassiker tidigare idag som gick typ såhär: Fiiiiiiive seven o'fiiiire Sen sjunger dom nånting och sen Fiiiiiiive seven o'fiiiire igen tror det var en kille som sjöng Typ lite cowboy genre, eller något liknande Har sökt lite på Youtube, men det är säkert fel ord jag tror dom sjunger. Ledsen om det blir för svårt, kommer nämligen inte ihåg så mycket vad dom sjungde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.