Gäst DarkLight Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 (redigerat) Ett ganska intressant ämne att diskutera. Hur länge får du sitta vid datorn och spela TV-spel? Spelar du ingenting, spelar du hela tiden? Sitter du hela tiden vid datorn, sitter du nästan ingenting alls? Det är ju beroende från person till person. Vissa sitter i flera timmar i rad, vissa sitter en timme per dag. Hur är det med just dig? Själv så sitter jag inte alls mycket vid datorn, men nu när jag är sjuk kan det såklart bli mycket mer sittandes via en burk eller TV-spelet. När det är skola så är det runt 4 timmars sittande, förut satt jag vid datorn mycket mer, men min hjärna har sagt till mig att det inte skall sittas så mycket vid datorn. Hjärnan säger stopp helt enkelt. Hoppas denna tråden inte tas som onödig eller inte har någon diskussion, men själv tycker jag denna tråd tillför väldigt mycket. Redigerat 15 April 2010 av DarkLight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Jag sitter konstant vid datorn. Mycket p.g.a. att jag studerar på distans och alla mina lektioner görs via nätet och det mesta av litteraturen finns där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Utbildar mig inom 3D och programmering så det blir mycket dator, oavsett om jag är i skolan eller hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hornflakes Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 5 timmar om dagen, oavsett vardag/helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 man kan säga 24/7 :P switchar lite ibland mellan datan & tv-spel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Xbox 360 spelar jag i stort sätt hela dagen. Flera timmar per dag, sitter också vid datorn lite då och då, har en laptop bredvid mig när jag spelar Xbox 360. Brukar gå ut lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Sitter så ofta jag kan vid datorn om jag inte har hittat något annat som är roligare att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Sitter väl rätt ofta vid datorn och spel osv. Det beror helt på vädret ute och vilket humör jag är på. Men om man skulle ta ett medelvärde för en vecka så är det väl 3h/dag på datorn och 3h/dag på tv-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Sitter ganska mycket vid datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Datorn i mitt rum. Står på hela tiden. Pluggar på mitt skrivbord, som datorn står brevid. Musiken finns här. Så ja, datorn är jag väl framför en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Jag brukar sitta vid datorn om jag inte har något särskilt att göra, och jag har sällan något särskilt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 Jag spelar ofta xbox 360 några timmar när vi slutar tidigt i skolan, hinner typ bara då, jag får inte spela xbox 360 på kvällarna/nätterna :( .Spelar data då och då,är också ute ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.